Dezbaterea BURSA ELECTROMOBILITATEA - problematică şi soluţiiDezbaterea BURSA ELECTROMOBILITATEA - problematică şi soluţii

AMBASADORUL GERMANIEI ÎN ROMÂNIA:"Puţine oraşe din lume au o amprentă a stilului Bauhaus mai clară decât Bucureştiul"

Adelina Toader
Ziarul BURSA #Internaţional /

Cord Meier-Klodt (Sursa foto: Twitter)

Cord Meier-Klodt (Sursa foto: Twitter)

Ţara noastră, una dintre cele mai importante pieţe sursă pentru Germania  

Germania, destinaţia culturală numărul unu din Europa

Puţine oraşe din lume au o amprentă a stilului Bauhaus mai clară decât Bucureştiul, a declarat ambasadorul Germaniei în România, Cord Meier-Klodt, cu ocazia conferinţei de presă a Organizaţiei Germane pentru Turism (DZT).

Excelenţa sa a precizat: "De trei ani de când locuiesc în acest oraş minunat, am observat că puţine oraşe din lume au o amprentă a stilului Bauhaus mai clară decât Bucureştiul. Vă invit pe toţi, în acest an special, la o vânătoare de comori în Bucureşti, în căutarea caselor Bauhaus. Poate că nu sunt aceste clădiri în cea mai bună stare. Numele creatorilor acestor clădiri sunt Horia Creangă, Marcel Iancu, Henriette Delavrancea, Duiliu Marcu, la acea vreme o dovadă a adevăratei modernităţi care a sosit atunci în oraşele ro­mâ­neşti. Putem să redescoperim această bogăţie".

Germania sărbătoreşte anul acesta 100 de ani de la înfiinţarea şcolii de design Bauhaus şi foloseşte această aniversare ca element central al campaniei sale de promovare ca destinaţie de turism cultural în anul 2019.

Al nouălea an record consecutiv al Germaniei pentru turismul de incoming

Germania a înregistart, anul trecut, 87,7 milioane de înnoptări ale turiştilor străini, ajungând astfel la un nou record în ceea ce priveşte incomingul, pentru al nouălea an consecutiv, conform cifrelor provizorii oferite de Oficiul Federal de Statistică.

Potrivit datelor DZT, comparativ cu anul precedent, sunt cu 3,8 milioane mai multe nopţi petrecute în Germania, însemnând o creştere de 5%.

Petra Hedorfer, preşedinta Organizaţiei Germane pentru Turism, explică: "La o creştere de 5%, turismul german de incoming a crescut mult mai dinamic în 2018 decât în cei doi ani precedenţi (1,4%, respectiv 3,6%). Condiţiile economice favorabile şi stabilitatea pe pieţele sursă importante au contribuit la acest rezultat excelent. Pe de altă parte, confirmăm că ne aliniem permanent marketingul global la provocările actuale ale transformării digitale. Aceste lucruri ne permit să analizăm mai eficient şi într-un mod mai individualizat nevoile clienţilor, dar şi să oferim produse potrivite partenerilor noştri de turism".

Şi numărul turiştilor români care au ajuns în Germania a fost în creştere în 2018, fiind raportate un total de 1,13 milioane de înnoptări, ceea ce reprezintă o creştere de 8,2% pentru piaţa din ţara noastră.

Cristian Sallai, Directorul Oficiului Regional pentru România, Bulgaria, Croaţia, Serbia, Muntenegru, Bosnia şi Herţegovina, al Organizaţiei Germane pentru Turism, a declarat: "România se află într-o tendinţă de creştere foarte puternică de câţiva ani. În 2017, România a depăşit pentru prima oară cifra de 1 milion de înnoptări, iar în 2018 s-a înregistrat o creştere de peste 8% a turiştilor români. Datorită acestor rezultate, România se poziţionează ca una dintre cele mai importante pieţe sursă pentru Germania"

Cele mai multe nopţi petrecute de români s-au înregistrat în Bavaria (28.2%), urmată de landul Baden-Wurttemberg cu un procentaj de 16.4% şi Renania de Nord - Westfalia (13% din nopţile petrecute de români în Germania). Germania reprezintă o destinaţie de vacanţă atractivă pentru România, conform datelor DZT.

Cristian Sallai a precizat că printre preferinţele românilor, vacanţele au fost clasate pe locul 1, cu 38% din totalul călătoriilor din Germania, urmate de călătoriile de afaceri (33%) şi alte tipuri de călătorii (29%). Călătoriile în oraşe şi la evenimente (45%), călătoriile dus-întors (27%) şi sejururile în zonele de vacanţă (17%) sunt cele mai preferate călătorii de vacanţă în Germania.

Pe tot parcursul anului 2019 Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) va celebra aniversarea de 100 de ani de la înfiinţarea renumitei şcoli de design Bauhaus, fondată în Weimar, Germania, ca element central al campaniei sale de marketing pentru anul acesta. Campania propune o gamă variată de activităţi pentru a oferi o experienţă cât mai autentică a istoriei Bauhaus.

"Celebrarea fondării curentului artistic Bauhaus este o acţiune ce vine în sprijinul consolidării poziţiei Germaniei ca destinaţia culturală numărul 1 în rândul europenilor", explică Petra Hedorfer, preşedintele consiliului de administraţie al DZT, despre lansarea campaniei.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roSustainable Mobility ForumConferinţa CCIB 'Excelena în afaceri. Modelul EFQM – soluţie pentru creşterea competitivităţii'
Cabinet de avocatTMPS