evoMAG:Campionatul Mondial creşte vânzările de televizoare

M.D.
Companii #CM Fotbal 2018 /

Mihai Pătraşcu

Mihai Pătraşcu

Reprezentanţii evoMAG estimează o creştere de peste 30% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie, generată, în primul rând, de interesul crescut al românilor pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal. Creşterea categoriei TV de pe evoMAG.ro este raportată la perioada similară a anului trecut, informează comunicatul de presă remis redacţiei.

Mihai Pătraşcu, CEO, al evoMAG a declarat că"Pasiunea românilor pentru fotbal se vede inclusiv în business-ul de retail electro-IT. Până la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne aşteptăm să vindem peste 4.000 de televizoare pe evoMAG, un plus de peste 30% faţă de anul trecut. La nivelul întregului an, estimăm o creştere cu 20% a vânzărilor de televizoare, generată atât de dorinţa românilor de a viziona meciurile de fotbal din această vară la televizoare mai performante, cât şi de oferta diversificată pe care o vom avea şi în continuare pe această categorie de produse".

Categoria TV înregistrează de la începutul anului şi o creştere a preţului mediu de achiziţie, o consecinţă inclusiv a creşterii puterii de cumpărare a românilor. Spre deosebire de anul trecut, clienţii sunt dispuşi să plătească mai mult acum pentru un televizor, dacă acesta are tehnologie de ultimă generaţie.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale !

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Deleanu
Depozitarul Central
Ecosmart
Cotnari
Flixi
Erfi

ENGLISH SECTION

more articles

Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo