FLORIN CÎŢU, PNL:"Creşterea economică umflată din pix - revizuită în jos de INS"

T.T.
Politică /

Florin Cîţu (Sursa foto: Twitter)

Florin Cîţu (Sursa foto: Twitter)

Creşterea economică umflată din pix a fost revizuită în jos de Institutul Naţional de Statistică (INS), iar aceasta este încă o dovadă că angajaţii din instituţiile statului care au măsluit date pentru PSD+ALDE s-au speriat, susţine senatorul PNL Florin Cîţu.

"Am avut dreptate!!! Cresterea economica umflata din PIX revizuita in jos de INS. Inca o dovada ca angajatii din institutiile statului care au masluit date pentru PSD+ALDE s-au speriat. Isi dau seama ca sunt partasi alaturi de Dancila, Teodorovici si restul gastii de hoti si infracatori la distrugerea Romaniei", a scris Cîţu, ieri, pe pagina sa de Facebook.

Potrivit senatorului, creşterea economică a fost reviziuită pentru primul trimestru de la 5.1% pe an la 4.9% pe an.

"Este doar inceputul, sa nu bata la ochi. Iar cresterea economica in trimestrul doi este de doar 4.6% pe an. Acum BOMBA! Stiti pe ce crestere economica au fundamentat rectificarea bugetara? Pe o crestere economica de 5.5% "estimata" de Comisia Nationala de Strategie si Prognoza. Ca sa fie clar. Cifrele oficiale ajustate de frica puscariei pentru primele doua trimestre arata o economie care se duce spre o crestere economica sub 4% dar CNSP ajuta guvernul sa falsifice rectificarea bugetara", precizează senatorul PNL.

Florin Cîţu susţine că va demasca toată corupţia din CNSP, în zilele următoare.

"Este clar ca acolo oamenii vor sa mearga cu PSD+ALDE pana la capat. Drum bun le urez. O intrebare pentru CNSP: unde este estimarea de vara care trebuia publicata in iulie? Salariile le-ati primit? Nu mai este mult si veti raspunde pentru TOT", încheie el.

Senatorul PNL Florin Cîţu a susţinut, marţi, că datele în documentele pentru rectificarea bugetară sunt false şi a subliniat că toţi vinovaţii vor răspunde. În replică, PSD a anunţat că va face o plângere penală împotriva reprezentanţilor PNL.

Opinia Cititorului ( 15 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. Alte elucubratii marca Florin Citu.

    Asta dupa aberatiile cu deficit de peste 4% sau inflatie de peste 10% in 2018.

    Fake news pe banda rulanta. 

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

    1. Poate ca nici Câțu nu are cifrele exacte dar dezastrul este evident. Sau suntem atât de partizani încât ne prefacem ca nu vedem.

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

      [...] Vezi rezultatele companiilor de pe bvb, apoi citeste din nou ce ai scris.

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

      Cifrele dezastrului le vad de fiecare data cand citesc fake news-urile livrate de Catu!

      Oare individul a livrat altceva decat fake news in ultimii 2 ani? 

      Oare asta e nivelul de politician/economist de care e nevoie?

      Oare nu avem destui mancatori de rahat? Indivizi care stiu doar sa critice, incapabili sa vada chiar si (putinele) masuri economice bune? Indivizi care nu ofera nicio solutie? 

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

    nu pot intelege cine il tot promoveaza pe acest imbecil. Msare descoperire. 4,9 in loc de 5,1. Se vede ca a ramas repetent in clasa a patra. Nu stie maretul "economist" cum se calculeaza cresterea economica ? probabil ca nu e nici macar 4,9. Totul depinde de metoda de calcul. La INS, de exemplu, pe vremea lui Niculae, cand se scumpea carnea se modifica formula de calcul pentru cosul zilnic. Oricine poate observa ca in perioada caderii nivelului de trai anumite produse nu se scumpeau: piper (ca doar se stie ca romanul nu poate fara piper), orez … Catu asta nu se uita in oglinda

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

    Va rog frumos sa redactati un articol despre modul stupid in care sunt chestionati pacientii in legatura cu experienta traita de ei in spital. Va prezint mai jos chestionarul la care sunt invitati acestia sa raspunda.

    Totul se rezuma la gradul de (ne)multumire a pacientului fara sa fie acorda vreo atentie cat de mica problemelor care au generat eventualele nemultumiri. Nu exista nicio rubrica care sa permita descrierea problemelor intalnite si a personalului raspunzator de ele ceea ce denota faptul ca ministerul nu este interesat de probleme si de rezolvarea lor ci numai de masura in care ego-ul conducerii ministerului este satisfacut prin cuantiicarea gradului de multumire a pacientilor fata de spital (si prin extensie fata de ministru si activitatea lui).  

    Jenant si jignitor pentru pacienti!  

    Incompetenta si dezinteres din partea celor care gestioneaza problema (se fac ca lucreaza emitand numai intrebari generale si inutile in fond).  

    NOTA - Oricat de bine intentionat este un ministru, daca nu isi incepe activitatea cu trierea peronalului din minister (incompetentii sa plece iar ceilalti sa ramana) nu va putea face performanta. Asta este una dintre cheile principale ale unei guvernari de succes - calitatea oamenilor cu care vrei sa performezi. 

    Iata chestionarul:  

    1. Cât de mulțumit sunteți de serviciile medicale oferite de spital? *  

    Foarte nemultumit  

    Nemultumit  

    Multumit  

    Foarte multumit  

    2. Cât de mulțumit sunteți de activitatea și implicarea medicului? *  

    Foarte nemultumit  

    Nemultumit  

    Multumit  

    Foarte multumit  

    3. Cât de mulțumit sunteți de curățenia din spital? *  

    Foarte nemultumit  

    Nemultumit  

    Multumit  

    Foarte multumit  

    4. A fost nevoie să cumpărați medicamente sau alte materiale sanitare? *  

    Da  

    Nu  

    5. Cât de mulțumit sunteți de activitatea și implicarea asistentelor medicale? *  

    Foarte nemultumit  

    Nemultumit  

    Multumit  

    Foarte multumit  

    6. Ați primit explicații clare cu privire la diagnostic și tratament? *  

    Da  

    Nu  

    7. Ați recomanda unei persoane apropiate să se trateze la acest spital? *  

    Da  

    Nu  

    8. Starea dumneavoastră de sănătate este mai bună după externare? *  

    Da  

    Nu  

    9. Vi s-au solicitat bani sau atenții de către medici sau asistente? *  

    Da  

    Nu  

    10. Doriți să raportați responsabilului anticorupție al Ministerului Sănătății faptul că vi s-au solicitat bani sau atenții?  

    Da 

    Nu  

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

    1. Amice, esti cam exagerat. Tu nici macar nu intelegi chestionarul pe care l-ai completat. Altfel nu te plangeai ca nu ai posibilitatea sa raportezi problemele concrete avute. Uite, chiar chestionarul te intreaba de probleme concrete:

      - mita, ai dat sau nu  

      - medicamente, erau sau nu suficiente  

      - curatenia, era sau nu  

      - comunicarea dintre doctori si pacient, a fost sau nu buna

      Ce alte probleme mai pot fi intr-un spital? Tu esti sanatos la cap? 

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

      BIne punctat.

      Chestionarul in forma actuala are si un alt avantaj: e clar, concis si usor de interpretat - asemenea unui test grila.

      Nu e nevoie de personal "calificat" care trebuie sa citeasca compuneri de nu stiu cate linii scrise de indivizi din toate mediile sociale. 

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

      Sunteti caraghiosi!

      Voi nu ati inteles ca acest chestionar este lipsit de finalitate practica 

      In urma completarii chetionarului rezulta o statistica care nu rezolva absolut nicio problema concreta intalnita in spital. Ce "nota" sa dau daca una dintre asistente nu si-a facut datoria iar celelalte si-au facut-o? Fac o medie si le bag astfel pe toate in aceasi oala? Cu ce ajuta asta spitalul sau ministerul sa schimbe in bine serviciile medicale daca nu sunt cunoscute problemele? Cu statistica nu schimbi nimic concret, ci doar pozezi in "autoritate intereata" dar de aptata dovedete dezintereul. 

      Raman la opinia deja mentionata. Este un chestionar de rahat. 

      Chestionarul trebuia a aiba o singura intrebare: 

      "Aveti nemultumiri in legatura cu serviciile primite pe durata spitalizari dv. (daca da, va rog sa le nominalizati)?

      Numai identificand si rezolvand problemele putem imbunatati serviciiile. Altfel, pierdem timpul (asa cum au procedat "competentii" care au formulat acest chestionar cvasi-inutil pentru ca nu schimba si nu imbunatateste nimic in sistem ci doar constata generalitati cunoscute deja). 

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

      Tu esti cel care nu intelege nimic. Pentru a imbunatati serviciile din sistemul medical trebuie ca mai intai sa le cunoastem, or chestionarul nu face asta asa incat este inutil. Ce urmareste ministerul? Sa imbunatateasca serviciile sau doar sa alcatuiasca satistici (ca sa lase falsa impresie ca ii pasa de pacienti)?

      O alta problema a chestionarul este ca baga tot personalul (pe categorii) in aceeasi oala in conditiile in care unii doctori/aistente/personal de intretinere isi fac datoria iar altele nu si-o fac.  

      Doua asistente si-au facut datoria iar alta a fost superficiala si delasatoare, cu doctorul am comunicat bine dar s-a eschivat de la operatie (dupa ce m-a chemat din provincie de 3 ori in spital in Bucuresti in decur de cateva luni, mi s-au facut analizele de fiecare data si apoi tot de fiecare data a gasit scuze si nu m-a operat asa incat am renuntat la spitalul de stat si am mers la un spital privat unde am fost operat imediat. Ia spune tu istetule, cum introduc situatia asta in chestionarul tau de cacao? Comunicarea a fost buna, dar in zadar. Unele asistente au fost ok iar alta nu, unii medici de garda au fot ok, altii plictisiti si fara interes, o asistenta mi-a luat sange si intepatura -a inchi imediat iar in alta situatie similara mi-a curs sange si dupa cateva ore. Cum completez chetionarul care ii baga pe toti in aceeasi oala? Daca ma declar nemultumit ii nedreptatesc pe cei care si-au facut datoria. Daca ma declar multumit ii nedreptatesc si ii insel pe urmatorii pacienti care vor avea de-a face cu aceeasi cativa incompetenti. In final, orice as raspunde in chestionar nu poate ajuta cu nimic la imbunatatirea serviciilor din spitalul respectiv si deci nu foloseste nimanui (adica e inutil, ca sa intelgi si tu).  

      Explica-mi si mie (ca tu esti "sanatos la cap") cum valorifici concret, in interesul pacientilor, informatiile furnizate prin intermediul acestui chestionar?

      Ca o completare (ca esti rupt de realitate), doctorii si asistentele nu cer mita sau cadouri ci te plimba sau te ignora pana cand te duci tu la ei cu banii (mita) ca altfel crapi. Ei nu cer nimic verbal (decat rareori)! Ai inteles? Ei doar te aduc in starea de a le cumpara serviciul (pentru a trai sau pentru a scapa de dureri). 

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

      Formularul are si un mare dezavantaj - este inutil in forma asta pentru ca nu schimba nimic asa incat ne intoarcem de unde am plecat, cu intrebarea - Ce rost are el?

      Fara probleme concrete si nume, nu se va schimba nimic. 

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

      Simplu. Nu esti multumit. Daca toti pacientii care s-au confruntat cu cei spui tu, completeaza ca sunt multumiti, atunci poporul acesta este defect. Tu esti nemultumit, doctorul nu te-a operat. Chestionarul trebuia sa fie negativ de la un capat la altul. Multumit de raspuns? In urma centralizarii raspunsurilor, ministerul poate deci un control managerial la spital. Nu este rolul tau sa individualizezi cine face o treaba buna ci o comisie de experti. Daca managerul vede ca sunt raspunsuri de nemultumire, va face audit fiecarei asistente. Oricum, asistentele intre ele stiu foarte bine cine face treaba si cine nu. Nu tu dai verdicte.

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

      Ce vorbesti?

      De ce sa fie negativ chestionarul de la un capat la altul daca au fost si parti bune? 

      Ii denigram pe cei ce ii fac bine treaba? Ai gandire de ministerial pilos, incompetent si cu nasul pe sus! 

      De ce nu sunt facute controalele ministeriale in prealabil, daca tot le consideri eficiente (ca a corecteze deficientele)? Rapuns - Pentru ca oricum sunt ineficiente! Cand sunt controlati, toti "functioneaza" perfect. Cum sa identifice "Comisia de experti" problemele daca NU este pusa in postura de pacient? Fara nominalizarea din partea pacientilor autentici a problemelor si a autorilor lor, activitatea comisiei este un mare zero (nu va decoperi nimic)..Chiar esti rupt de realitate. Daca sunt cunoscute "asistentele care nu isi fac treaba, de ce sunt lasate in continuare "sa nu isi faca treaba"?"La el in cazul celorlalte categorii de personal. Rapun - Pentru ca activitatea voatra, a celor din conducere este ZERO. Ocupatii functiile degeaba! 

      Eu nu dau verdicte? Da, nu dau verdicte (pe-alea trebuie sa le dati voi, aia care angajati, tolerati si controlati degeaba), in schimb eu pacientul roman dau banii pentru aigurari si pentru salariile voastre nemeritate, sunt afectat de ineficienta voastra si doresc sa va dau in plus si informatii care sa va ajute sa identiicati si sa rezolvati problemele, dar VOI NU LE VRETI!

      Nicio comisie din lumea asta nu o sa identiice problemele mai bine decat pacientul care le experimenteaza pe pielea lui. Aveti cea mai buna comisie - Pacientul - iar voi ii puneti intrebari de rahat ca sa "nu deranjati cumva" sistemul ci doar sa lasati impresia ca va pasa (ca atat va duce mintea)! 

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

    Asta da manipulare.Corect era ca sa apara stirea despre evolutia PIB si dupa acea discursul politic a acestui indivd.

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

    Citu minte, omul chiar ar putea fi supus unui examen medical. La fel ca Ponta.

    Revizuirile, in sus sau in jos, cu 0.2% sunt normale si se intampla in toate tarile. De exemplu, in Germania, Destatis anunta asta in anuntul de presa 304 din 14 aug 2019: 

    As regards total real GDP, the recalculation resulted in new change rates which are up to 0.3 percentage points (years) or 0.6 percentage points (quarters) higher or lower than the results published previously.  

    O alta minciuna este ca programul de guvernare s-a bazat pe o crestere economica de 5.5%. Nu, asta este o informatie scoasa din context. In acel document, in partea introductiva se vorbea despre o prognoza de crestere cu 5.5% ca un context favorabil cresterilor de cheltuieli. In partea matematica, cu cifre a programului de guvernare, procentul cresterii PIB era mai mic, sub 5%. 

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Apanova
Business Card
BTPay
smart city industry awards 2019
Calendarul BURSA 2019
Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS