Ford Europe va desfiinţa mii de locuri de muncă

A.T.
Companii /

Sursa foto: Twitter

Sursa foto: Twitter

Constructorul auto american Ford, care are o fabrică la Craiova, a anunţat, astăzi, că va elimina "mai multe mii" de locuri de muncă, va ieşi de pe pieţele neprofitabile şi va înceta să mai producă vehicule care îi provoacă pierderi, precum C-Max, totul în conformitate cu un plan de relansare al cărui obiectiv este atingerea unei marje operaţionale de 6% în Europa, transmite Reuters.

În prezent, al doilea mare constructor auto american este presat să îşi restructureze operaţiunile din Europa, după ce rivalul său General Motors a reuşit să îşi majoreze profiturile după vânzarea mărcilor sale europene Opel şi Vauxhall către constructorul francez Peugeot SA.

Ford a precizat că va încerca să iasă de pe segmentul multivan, va înceta să mai producă transmisii automate la Bordeaux (Franţa), îşi va revizui operaţiunile din Rusia şi va uni cartierele generale ale Ford UK şi Ford Credit la Dunton, Essex, Marea Britanie.

"Luăm măsuri decisive pentru a transforma operaţiunile Ford din Europa", a declarat vicepreşedintele Ford pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, Steven Armstrong.

Acesta a subliniat că au fost demarate negocieri pentru a fi oprită producţia modelului C-Max la uzina de la Saarlouis, unde lucrează 6.190 de angajaţi. De asemenea, Ford examinează mai multe opţiuni pentru restructurarea societăţii mixte Ford Sollers din Rusia, o decizie în acest sens fiind aşteptată în al doilea trimestru.

Armstrong nu a dorit să avanseze o cifră exactă cu privire la numărul locurilor de muncă ce vor fi eliminate, înaintea negocierilor cu sindicatele, însă a apreciat că va fi vorba de "mai multe mii".

Ford şi-a propus să realizeze o marjă de profit de 6% în Europa. În schimb, în trimestrul al treilea al anului trecut, divizia Ford Europe, care are 53.000 de angajaţi, a înregistrat pierderi de 245 milioane de euro, echivalentul unei marje negative de profit operaţional de 3,3%.

Ford este prezent şi pe piaţa din România. În anul 2017, Ford România a renunţat la producţia monovolumului B-Max la fabrica din Craiova şi a demarat producţia SUV-ului EcoSport, relatează Agerpres.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale !

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Deleanu
Depozitarul Central
Ecosmart
Cotnari
Flixi
Erfi

ENGLISH SECTION

more articles

Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro