Conferinţa BURSA Antreprenoriat fără genConferinţa BURSA Antreprenoriat fără gen

ÎN AL TREILEA TRIMESTRU AL ANULUI 2018Veniturile Telekom Romania, în scădere cu 5,3%

A.T.
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii /

Veniturile Telekom Romania, în scădere cu 5,3%

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania în al treilea trimestru al anului 2018 au fost de 226,7 milioane de euro, în scădere cu 5,3% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 41,2 milioane de euro, în scădere cu 4,2% de la un an la altul, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.

Compania anunţă că veniturile mobile au crescut cu 6,1% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, până la 117,9 milioane euro, în T3 2018, reflectând în mare parte veniturile mai mari din ofertele convergente fix-mobil şi creşterea susţinută pe segmentul de date mobile, ca urmare a ofertelor.

Numărul clienţilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 44% în trimestrul trei al 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 655.547 la sfârşitul lunii septembrie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30,7% în T3 2018, mai informează Telekom.

Totodată, potrivit datelor companiei, segmentul clienţilor de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 1,4%, în T3 2018, ajungând la 1,45 milioane euro, cu venituri aferente în scădere cu 7,8% de la un an la altul. În timp ce, segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 16% a numărului de clienţi în al treilea trimestru al aces-tui an comparativ cu anul trecut.

În trimestrul trei al anului curent grupul Telekom Romania a raportat 1,15 milioane de clienţi broadband (fix şi mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2,8% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.

Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,111 milioane la finalul celui de-al treilea trimestru al anului, în creştere cu 0,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut şi ele cu 25,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, mai transmite Telekom Romania.

La 30 septembrie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane euro, în scădere cu 2,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 36% din baza totală de clienţi. Numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 8,8% în T3 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment.

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienţi, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Compania este prezentă pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România.

Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.

Opinia Cititorului ( 1 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. Daca Telekom va continua tendinta actuala de crestere a preturilor concomitent cu reducerea calitatii serviciilor (scoaterea unor posturi TV din grila, viteze mici la internet), falimentul e asigurat in maxim 3 ani.

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cybersecurity Romania 2019

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Deleanu
Apanova

ENGLISH SECTION

more articles

Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.roRoEnergyOlimpiada ONU 2019
Cabinet de avocatTMPS