ÎN PRIMUL SEMESTRU AL ANULUI FINANCIARVânzările H&M în România au crescut cu 50%

Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum /

Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte H&M în România au crescut cu 50% în perioada decembrie-mai, primul semestru al anului financiar, la 826 de milioane de coroane (89,65 milioane de euro) de la 549 de milioane de coroane suedeze în acelaşi interval al anului trecut.

Calculate în lei, vânzările au avansat în această perioadă cu 42%, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Mediafax.

În perioada 1 martie-31 mai, reprezentând al doilea trimestru fiscal, vânzările au avansat cu 47%, de la 301 milioane de coroane la 442 milioane de coroane (49 milioane de euro). În lei, vânzările H&M au înregistrat în acest interval o creştere de 40%.

H&M a deschis în trimestrul al doilea fiscal trei magazine în România şi a ajuns la o reţea de 41 de unităţi pe piaţa locală. În lunile martie şi aprilie, H&M a deschis magazine online pe opt noi pieţe, respectiv în România, Polonia, Portugalia, Cehia, Bulgaria, Slovacia, Ungaria şi Belgia, urmând ca în toamnă să înfiinţeze unul şi în Elveţia. În total, grupul va avea magazine online pe 22 de pieţe.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cybersecurity Romania 2019

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Deleanu
Apanova

ENGLISH SECTION

more articles

Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.roRoEnergyOlimpiada ONU 2019
Cabinet de avocatTMPS