ÎN ULTIMELE 11 LUNI,Peste 82.000 de persoane au apelat Telefonul Consumatorului

F.A.
Comunicate de presă /

Un număr de 82.602 de persoane au apelat Telefonul Consumatorului (021.9551) de la începutul anului, potrivit unui comunicat al Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România trimis astăzi redacţiei.

Telefonul Consumatorului, unde pot fi transmise reclamaţii privind încălcarea drepturilor consumatorilor, a fost lansat de ANPC pe 6 ianuarie. Cele mai multe apeluri s-au înregistrat în luna iulie (peste 9.200), iar cele mai puţine în februarie (aproximativ 5.600). Maximul de solicitări au avut loc în intervalul orar 9:00-10:00. Durata medie a unui apel a fost de 4-5 minute.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cybersecurity Romania 2019

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Deleanu
ApanovaAdvertisement
Comercianti de Diamante
PODUL DE LUT
Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS