Gala BURSA 2018

PayPoint, cu 53% mai multe tranzacţii plăţi facturi în prima jumătate a anului financiar 2014 - 2015

E.D.
Companii #Servicii Publice /

Operatorul de plăţi în numerar şi online PayPoint raportează pentru România, pentru prima jumătate a anului financiar 2014-2015, un volum record de 25,2 milioane tranzacţii plăţi facturi, în creştere cu 53% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent.

Totodată, chiar şi în contextul general al unei pieţe aflate în declin, compania a raportat rezultate pozitive şi pe segmentul încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, datorită extinderii reţelei de comercianţi parteneri.

Performanţele PayPoint au fost puternic susţinute de o creştere remarcabilă a numărului de furnizori, şaisprezece noi parteneri alăturându-se în această jumătate de an portofoliului PayPoint. Compania şi-a consolidat poziţia pe segmentele pe care deja opera, adăugând furnizori noi din domeniile telecom, financiar-bancar, utilităţi, în special în zona celor cu acoperire locală şi regională; totodată, PayPoint a intrat şi pe segmente noi de afacere, oferind mai nou consumatorilor posibilitatea de a plăti contravaloarea rovinietei, a biletelor de avion Blue Air şi a serviciior de securitate oferite de BGS Divizia de Securitate.

În prima jumătate a anului financiar, reţeaua punctelor de plată a crescut cu 402 unităţi, ajungând la 8.756 magazine partenere la nivel naţional, îndeplinind astfel angajamentul luat de companie de a aduce serviciile PayPoint aproape de cât mai mulţi consumatori. Dezvoltarea reţelei de magazine partenere ce poartă însemnele PayPoint, accentul pus pe calitatea locaţiilor şi serviciilor, alături de diversificarea portofoliului de plăţi au contribuit la creşterea cotei de piaţă la 18,8% şi la înregistrarea unui volum record de 25,2 milioane tranzacţii în jumătatea de an financiar analizată.

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru primul semestru al anului financiar 2014-2015, încheiat la data de 30 septembrie 2014.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: "PayPoint a depus constant eforturi pentru a îndeplini angajamentele luate faţă de consumatori, parteneri şi comercianţi, iar prin acest fapt dovedeşte, încă o dată, că reprezintă un standard pentru industria în care operează. Rezultatele pe care le anunţăm astăzi ne motivează să intensificăm eforturile de a aduce serviciile noastre în vieţile cât mai multor români, oferindu-le noi tipuri de plăţi, mereu în drumul lor, printr-un sistem simplu, sigur şi rapid. Suntem atenţi la nevoile tuturor partenerilor noştri, fie ei consumatori, comercianţi sau furnizori, pentru a îmbunătăţi permanent < < experienţa lor PayPoint > >, întrucât creşterile raportate se datorează în primul rând încrederii pe care aceştia o investesc în noi. Acest lucru ne onorează, ne ambiţionează şi ne determină să continuăm investiţiile în vederea creşterii reţelei de comercianţi, a diversificării portofoliului de servicii curente şi a explorării unor segmente noi de plăţi".

La nivelul Grupului PayPoint, rezultatele sunt, de asemenea, favorabile. PayPoint plc a raportat un volum de 373,4 milioane tranzacţii, în creştere cu 21,5 milioane tranzacţii faţă de volumul raportat în aceeaşi perioadă a anului precedent; valoarea totală a tranzacţiilor a depăşit nivelul de 7 miliarde lire sterline. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 57,9 milioane lire sterline, în creştere cu 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior şi un profit înainte de impozitare de 22,5 milioane lire sterline, în creştere cu 5,5%.

"Ma bucură raportarea unei creşteri continue a venitului net şi a profitului operaţional în această primă jumătate de an financiar, creştere ce demonstrează calitatea afacerilor noastre şi a canalelor de retail (...) Pe viitor, ne aşteptăm ca reţeaua noastră de comercianţi parteneri din Marea Britanie şi din România să genereze în continuare o evoluţie profitabilă datorită varietăţii de servicii disponibile şi bazei largi de clienţi. Vom continua să investim în creşterea reţelei de comercianţi, în tehnologii inovatoare şi servicii noi care vor îmbunătăţi, la rândul lor, calitatea reţelei de magazine partenere", a declarat Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc.

PayPoint este un important operator internaţional de plăţi, oferind servicii cu valoare adaugată. Dintre sectoarele acoperite se pot aminti: utilităţi, telecom, media, retail, transport, comerţ electronic, servicii financiare, gaming şi sectorul public.

Compania procesează anual tranzacţii în valoare de aproape 15 miliarde de lire sterline pentru peste 6.000 de clienţi - furnizori şi comercianti. PayPoint plc este recunoscută pentru poziţia de lider în sistemele de plăţi, pentru tehnologia avansată şi serviciile puse la dispoziţie consumatorilor.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale !

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.hipo.ro
www.dreptonline.rowww.dreptonline.ro
modele cărţi de vizităInvitaţii de nuntăCărţi de vizită