Conferinţa BURSA Tendinţe în pieţele de capital;
Dezbatere asupra problemelor pieţei noastreConferinţa BURSA Tendinţe în pieţele de capital;
Dezbatere asupra problemelor pieţei noastre

Peroni Nastro Azzurro îşi lansează noua identitate vizuală

L.A.
Comunicate de presă /

Sursă foto: Twitter

Sursă foto: Twitter

Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiană numărul 1 în lume, îşi rafinează identitatea vizuală - introduce un nou logo şi lansează pe piaţa din România o nouă sticlă şi un nou pahar, însoţite de un ambalaj şi o identitate vizuală ce includ elementele iconice ale brandului. Această reînnoire reprezintă cea mai semnificativă schimbare a brandului la nivel global din 2005 şi confirmă poziţionarea ca simbol al inconfundabilului stil italian la nivel mondial. 

Inspirată din pasiunea pentru viaţa trăită frumos, noua identitate Peroni Nastro Azzurro este caracterizată de un design nou, simplu, elegant şi creat cu mare atenţie, ce are la bază istoria bogată a brandului, vizibilă prin introducerea unor elemente istorice, se arată într-un comunicat de presă, remis astăzi, Redacţiei noastre.

Timp de peste un deceniu, sticla şi paharul Peroni au adus măiestria şi eleganţa stilului de viaţă italian mai aproape de consumatorii din întreaga lume. Noul design continuă această moştenire şi propune o sticlă ce scoate în evidenţă o formă elegantă şi curbe sofisticate. Semnătura lui Giovanni Peroni - fondatorul Birra Peroni - este gravată atât pe sticlă, cât şi pe pahar. Noua identitate vizuală include şi schimbarea etichetei, care are acum o formă hexagonală, mai informează comunicatul.

"Peroni Nastro Azzurro este un brand atemporal, cu o puternică componentă de tradiţie şi o origine autentică ce exprimă stilul italian consumatorilor săi, declară Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro, conform comunicatului.

Peroni Nastro Azzurro este berea premium italiană numărul unu în lume. Birra Peroni a demarat producţia de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor "60 în Roma, Italia, fiind lansată la nivel mondial în anul 2005. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul Ursus Breweries, o bere blondă premium.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cybersecurity Romania 2019

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Deleanu
Apanova
Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roRoEnergy
Cabinet de avocatTMPS