Publicis plăteşte 4,4 miliarde de dolari pentru Epsilon

I.M.
Internaţional /

Sursă foto: Twitter

Sursă foto: Twitter

Publicis va plăti 4,4 miliarde de dolari pentru preluarea Epsilon, divizia de marketing a grupului Alliance Data, a anunţat ieri grupul francez de publicitate, care îşi extinde afacerile pe piaţa digitală şi prezenţa în America de Nord, transmite Reuters.

Acordul, anunţat la două săptămâni de când Publicis a confirmat discuţiile cu Alliance Data, arată eforturile celui de-al treilea mare grup de publicitate din lume de a se adapta la o piaţă care se schimbă tot mai mult, conform News.ro.

Preluarea Epsilon va transforma Publicis într-un lider al experienţelor personalizate oferite pe baza datelor utilizatorilor online", potrivit unui comunicat al companiei din Paris, care a anunţat cea mai mare achiziţie efectuată vreodată de Publicis, peste cea de 3,7 miliarde de euro, prin care a cumpărat în 2014 firma de consultanţă în domeniu tehnologiei Sapient.

Publicis şi alte companii de publicitate au pierdut teren pe o piaţă dominată tot mai mult de Facebook, Google, divizie a grupului Alphabet şi specialiştii în marketingul digital, care urmăresc şi ţintesc clienţii prin intermediul smartphone-urilor, în timp ce trebuie să respecte reglementări tot mai dure privind protecţia datelor, conform News.ro.

Publicis a obţinut venituri de 2,12 miliarde de euro în perioada ianuarie-martie, în scădere cu 1,6% în termeni comparabili, dar în urcare cu 1,7% în termeni reali.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cybersecurity Romania 2019

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Deleanu
Apanova
Comercianti de Diamante
Calendarul BURSA 2019
Schlumberger
Legestart
Gorgandin
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS