SONDAJSume mici alocate produselor de îngrijire personală

Ziarul BURSA #Miscellanea /

Sume mici alocate produselor de îngrijire personală

O treime dintre dintre cetăţenii ţării noastre alocă în fiecare lună o sumă cuprinsă între 100 şi 200 de lei pentru achiziţia de produse de îngrijire personală şi doar 5% afirmă că alocă lunar peste 300 de lei, potrivit unui sondaj publicat de retailerul ImportDirect.ro. Aproape un sfert cheltuie între 80 şi 100 de lei în acest scop., potrivit unui comunicat, care precizează: "Cei mai mulţi dintre româ-ni (30,7%) alocă lunar între 100 şi 200 de lei pentru achiziţia de produse de îngrijire personală, iar aproape un sfert cheltuie între 80 şi 100 de lei în acest scop. Doar 5% dintre respondenţi afirmă că alocă lunar peste 300 de lei pentru produse de îngrijire personală".

Aspectele de care ţin cont majoritatea consumatorilor atunci când cumpără produse de îngrijire personală sunt calitatea (83,1%), preţul (65,1%) şi necesitatea (39,33%). Tot calitatea produselor este şi principalul argument pentru care şi-ar schimba obiceiurile de consum, potrivit sondajului. Totodată, săpunul, pasta de dinţi, gelul de duş, şamponul şi deodorantul sunt produsele de îngrijire personală cumpărate cel mai frecvent: "7 din 10 români din mediul urban cumpără săpun şi pastă de dinţi cu o frecvenţă lunară şi circa 1% din totalul respondenţilor declară că nu cumpără deloc aceste tipuri de produse de-a lungul unui an". Chiar dacă majoritatea românilor (78%) cumpără cel puţin o cutie de aţă dentară şi/sau o apă de gură anual, doar 22% fac aceste achiziţii cu frecvenţă lunară, iar cei mai mulţi (30%) cumpără la interval de 1-3 luni:

"Gelul de duş este un produs cumpărat lunar de aproape 60% dintre români. Diferenţiat în funcţie de sexe, gelul de duş este un produs cumpărat lunar mai mult de femei 64%, versus 54% bărbaţi. Aproape 6% dintre bărbaţi afirmă că nu cumpără acest tip de produs de-a lungul unui an". În plus, 9 din 10 respondenţi (86%) cumpără produse de îngrijire personală şi cosmetice din supermarketuri şi hipermarketuri. Dacă ar avea acces la produse de calitate la preţuri mai mici faţă de marile lanţuri de retail, 87% sunt deschişi să achiziţioneze online produsele de îngrijire personală.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Apanova
Invatamantul profesional dual - solutie pentru forta de munca
BIG FOUR
smart city industry awards 2019
PODUL DE LUT
Calendarul BURSA 2019
Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS