Colliers lansează Office 360°, o soluţie pentru crearea birourilor viitorului

A.B.
Comunicate de presă / 1 martie 2021

Sebastian Dragomir, Partner and Head of Office 360° la Colliers

Sebastian Dragomir, Partner and Head of Office 360° la Colliers

Colliers inovează şi răspunde provocărilor actuale şi nevoilor viitoare pe piaţa de birouri cu Office 360°, o abordare completă a birourilor, din toate punctele de vedere, realizată printr-un proces unic şi extrem de complex, adaptat până la ultimul detaliu pentru a se potrivi nevoilor şi planurilor strategice ale companiilor, transmite un comunicat de presă trimis redacţiei.

Serviciul începe prin crearea, alături de management, a unei viziuni pentru biroul viitorului, definind impactul Covid-19 şi obiectivele organizaţionale strategice.

Ca parte a Office 360°, orice manager are posibilitatea să facă primii paşi în conturarea strategiei pentru spaţiul de lucru al viitorului folosind Workplace Expert, un instrument online inovator dezvoltat de Colliers pentru a ajuta companiile să determine mediul de lucru optim pentru organizaţie şi pentru angajaţi. Cum birourile vor deveni mai ales medii sociale, în care oamenii să colaboreze şi să interacţioneze cu echipa, companiile vor trebui să regândească strategia pentru spaţiul de lucru. Instrumentul Workplace Expert recomandă diferite medii şi configuraţii pentru fiecare birou, pe baza răspunsurilor companiilor la întrebări despre obiective, modele de lucru şi factori care stau la baza culturii organizaţionale. Workplace Expert se bazează pe volume extinse de date în raport cu piaţa, pe informaţii din sondajele globale ale Colliers realizate în timpul pandemiei Covid-19 şi pe tendinţele din piaţă.

Sebastian Dragomir, Partner and Head of Office 360° la Colliers, a declarat: "Acum, mai mult ca oricând, biroul este recunoscut nu doar ca un centru de cost, ci mai degrabă ca un spaţiu esenţial în care oamenii se pot conecta şi sunt susţinuţi să lucreze la capacitate maximă prin experienţe noi din perspectiva vieţii la birou. De aceea, crearea unui mediu de lucru potrivit, care să răspundă provocărilor actuale şi nevoilor viitoare, va fi crucială pentru atragerea şi păstrarea talentelor, precum şi pentru a încuraja angajaţii să performeze şi să colaboreze".

Office 360° duce ideile pentru transformarea biroului propuse de Workplace Expert la nivelul următor. Cu expertiza aprofundată şi abordarea multidisciplinară a echipei Colliers Office 360°, companiile pot defini mediul optim pentru sănătatea şi productivitatea angajaţilor şi pot reechilibra mixul de birouri, fie printr-o reconfigurare a spaţiului existent, fie prin relocarea într-un spaţiu nou. Oferind o soluţie completă, într-un singur loc pentru mai multă eficienţă, serviciul inovator Office 360° se bazează pe patru piloni, atingând toate aspectele esenţiale ale pieţei: Workplace Advisory & Change Management, Tenant Representation, Design & Build şi Project Management & Move Management.

"Soluţia Office 360° stă la baza expertizei Colliers pe piaţa de birouri şi reprezintă cea mai relevantă reflexie a anilor de experienţă, a know-how-ului aprofundat rezultat din nenumărate proiecte de succes şi a înţelegerii complexe asupra pieţei de birouri. Vom oferi soluţii adaptate la dimensiunea şi cerinţele fiecărui proiect în parte, economisind timp şi bani în acest proces. Abordarea noastră de control al costurilor în fiecare etapă a transformării biroului oferă economii suplimentare care depăşesc de multe ori 10-15% comparativ cu valorile obţinute de obicei de la contractori, în cadrul negocierilor din etapa de licitaţie", explică Sebastian Dragomir.

Combinând cunoştinţele acumulate despre piaţă cu expertiza tehnică şi financiară, echipa de Office 360° a Colliers va crea o viziune a spaţiului de birouri şi va defini impactul provocărilor prezente şi viitoare, va identifica oportunităţi de a genera un mediu de lucru care se potriveşte cu noua normalitate şi va oferi tuturor un sens, astfel încât noul mod de lucru să fie adoptat şi integrat uşor în fluxurile de lucru viitoare. Cu alte cuvinte, scopul este de a face oamenii să-şi dorească să lucreze de la birou şi să găsească noi modalităţi de conectare şi interacţiune cu colegii.

Totodată, echipa va găsi soluţii şi va defini cea mai eficientă strategie în ceea ce priveşte locaţia, scenariul de costuri şi flexibilitatea contractului de închiriere, aducând experienţă în managementul proiectelor şi costurilor, managementul schimbării, logistică, tehnologia clădirilor şi arhitectura interioară, asigurându-se că cerinţele de timp şi calitate sunt respectate. Echipa lucrează pentru a reduce costurile operaţionale, dar şi pentru a îmbunătăţi reputaţia şi sustenabilitatea unei clădiri prin servicii de administrare a proprietăţilor şi certificări LEED, BREEAM şi WELL.

Departamentul de Property Management al Colliers are o abordare multidisciplinară pentru fiecare proiect în parte, acoperind prin serviciile oferite o gamă largă de activităţi, de la grija pentru clădirile administrate din punct de vedere tehnic şi operaţional (Managementul Operaţional al Clădirii) sau grija pentru nevoile şi solicitările chiriaşilor (Tenant Management) şi până la servicii financiare (facturări, plăţi, venituri şi costuri, reconcilieri) sau raportarea către proprietar, asigurându-se că toţi chiriaşii respectă obligaţiile contractuale pe care şi le-au asumat.

Monitorizarea, analiza şi controlul tarifelor pentru servicii sunt, de asemenea, o parte importantă a managementului profesional al proprietăţilor oferit de Colliers.

În următoarele două etape, echipa Colliers va reproiecta mediul de lucru cu servicii de proiectare profesionale, într-o abordare unică şi cu o vizualizare la 360° pentru orice proiect de amenajare a biroului, şi se va ocupa inclusiv de pregătirea documentaţiei pentru toate autorităţile, depunerea şi obţinerea certificatelor de planificare şi toate aprobările prealabile necesare. Echipa Colliers se va ocupa şi de măsurarea suprafeţelor închiriabile conform standardelor BOMA (Building Owners and Managers Association) sau IPMS (International Property Measurement Standard). Principalul beneficiu al acestor servicii de consultanţă este că dezvoltatorii şi proprietarii de clădiri de birouri pot afla eficienţa şi profitabilitatea proiectelor din perspectiva suprafeţelor închiriabile atât pentru clădirea în ansamblu, cât şi pentru fiecare etaj în parte. De cele mai multe ori, aceste măsurători cresc valoarea comercială a proiectelor.

Prin lansarea Office 360°, strategia Colliers este de să acţioneze ca un punct de contact comun pentru toate părţile implicate în procesul de relocare a clientului, pentru a asigura comunicarea în timp util între reprezentanţii clientului, managerii de proiect ai proprietarului, managerii de şantier, precum şi consultanţii de design şi proiectare, personalul în ansamblu al contractorilor şi echipa de administrare a proprietăţii.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Avocat Ianul Alexandra
cautavocat.ro
BTPay
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

30 Ian. 2023
Euro (EUR)Euro4.9030
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4936
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.8925
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.5798
Gram de aur (XAU)Gram de aur278.6082

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro