Semnătura mărcii Alstom şi expresia siglei vizuale evoluează pentru a reflecta noua ambiţie a Grupului: "Să fim jucătorul global cel mai inovator pentru o mobilitate durabilă şi inteligentă". Această nouă semnătură de marcă va fi "mobility by nature" - "mobilitate prin natură", arată un comunicat al companiei.
Acest mesaj este rezultatul unui sondaj intern în care peste 2.500 de angajaţi au făcut propuneri pentru exprimarea viziunii companiei Alstom. El va înlocui semnătura actuală, Designing fluidity, şi va fi susţinut de o reînnoire completă a expresiei vizuale a mărcii Alstom. Ambele vor fi implementate din octombrie 2019.
"Prin această semnătură de marcă, am dorit să accentuăm două mesaje. În primul rând, faptul că astăzi suntem un jucător care activează exclusiv în domeniul mobilităţii. În al doilea rând, să ne reafirmăm angajamentul faţă de mobilitatea durabilă. Această nouă semnătură exprimă perfect cine suntem noi şi noua identitate vizuală a mărcii ne va permite să aducem coerenţă şi modernitate în modul în care ne exprimăm", a declarat Bruno Tourne, Vice-preşedinte de Comunicare la Alstom, citat în comunicat.
Alstom a încheiat un parteneriat cu Saguez & Partners pentru reîmprospătarea expresiei vizuale a mărcii, precum şi cu Le Septième Bureau, pentru filmul de marcă. Muzica, de care s-a ocupat agenţia muzicală Start-Rec, este interpretată de Caesaria.
În calitate de promotor al mobilităţii durabile, Alstom dezvoltă şi comercializează sisteme, echipamente şi servicii pentru sectorul transporturilor.