DAN PETRE, D&D RESEARCH"Pentru noi, imobiliarele sunt forma supremă de investiţie"

A.I.
Ziarul BURSA #Companii #Imobiliare /

"Pentru noi, imobiliarele sunt forma supremă de investiţie"

Investiţiile în imobiliare reprezintă forma supremă de investiţie pentru cetăţenii ţării noastre, a declarat ieri Dan Petre, fondator D&D Research în cadrul conferinţei BCR Expert Hub, ce a avut drept tematică centrală economia comportamentală.

Potrivit domniei sale, sunt mai mulţi factori care explică acest lucru.

Dan Petre a spus: "Unul stă în ceea ce s-a întâmplat imediat după revoluţie cu distribuţia fondului locativ. Este un accident economic. Nu cred că s-a mai întâmplat în altă parte a lumii o realocare de bogăţie atât de mare către toată lumea (...) O generaţie în sociologie este definită la circa 25-30 de ani, depinde cine o defineşte. Este nevoie cam de 50 de ani ca să se şteargă nişte pattern-uri (n.r. tipare) din momentul 1990".

Dan Petre a mai declarat: "Un motiv este cel cultural şi ţine de relaţia cu locuinţa (...). Avem un adevărat cult pentru locuinţele consistente. Chiar şi din punctul de vedere al preferinţelor pentru materialele de construcţii. În România faţă de alte ţări, preferinţa este către lucruri solide - ciment, cărămidă. Spre deosebire, în Statele Unite este preferat lemnul, prefabricatele şi rigipsul".

Potrivit celor prezenţi, în ţara noastră 97% dintre persoane sunt proprietare ale locuinţelor în care stau, cel mai ridicat procent din Uniunea Europeană.

Majoritatea cetăţenilor ţării noastre au drept motivaţie dominantă evoluţia/creşterea personală, iar una din patru persoane îşi doresc o viaţă echilibrată între serviciu şi viaţa personală, potrivit unui studiu Unlock Research, realizat în ianuarie 2018 în mediul online, pe un eşantion de 2.224 CAWI, 276 offline, peste 18 ani, populaţie bancarizată, reprezentativă naţional, cu un grad de încredere de 95%.

Conform specialiştilor prezenţi la evenimentul de ieri, copiii din ziua de azi încep să economisească mai devreme, inclusiv la vârsta de patru ani, în timp ce părinţii şi bunicii făceau acest lucru după 18 ani. Cei mai mulţi copii strâng în medie între 350 şi 800 de lei pe an, cu care îşi cumpără biciclete, aparate foto sau jocuri TV, iar cei care investesc cei mai mult în educaţie sunt adolescenţii cu vârste între 16 şi 20 de ani. Primii bani strânşi de copiii între 11 şi 15 ani se duc pe biciclete şi patine cu rotile, apoi pe jucării, telefoane şi accesorii, în ordinea preferinţelor. Adolescenţii - cu vârste între 16 şi 20 de ani - au cheltuit primele economii cel mai mult pe telefoane şi accesorii, apoi pe cadouri şi studii. Tot telefoanele şi accesoriile au fost prioritare pentru tinerii între 21 şi 25 de ani, urmate de biciclete, patine cu rotile şi vacanţe, intrate pentru prima dată în acest top. Cei între 26 şi 79 de ani au declarat că şi-au cheltuit primii bani economisiţi pe haine şi încălţăminte. Mobilele şi electrocasnicele intră în preferinţele de achiziţie pentru primii bani economisiţi abia de la 26 de ani şi urcă şi mai mult în topul preferinţelor odată cu vârsta, potrivit unui studiu efectuat de BCR, realizat în perioada august - septembrie 2018, pe 2.500 de respondenţi.

87% dintre cetăţenii ţării noastre îşi doresc servicii bancare personalizate, 38% vor statistici cu cheltuielile avute, 33% doresc asistent virtual, 80% vor un răspuns în maxim o zi de la o bancă, potrivit unui studiu iSenseSolutions, din septembrie 2018, bazat pe un panel online, cu un eşantion de 1.000 de respondenţi, peste 18 ani, reprezentativ urban, cu o marjă de eroare +- 3% şi grad de încredere 95%.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale !

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

ADRBIwww.agerpres.rowww.hipo.ro
www.dreptonline.rowww.dreptonline.ro
modele cărţi de vizităInvitaţii de nuntăCărţi de vizită