H&M a anunţat, într-un comunicat remis redacţiei, o creştere de 2% a vânzărilor în monede locale în trimestrul al treilea, în pofida reducerii cu 4% a numărului de magazine faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Potrivit CEO-ului Daniel Erver, profitul operaţional a urcat datorită unei oferte mai atractive pentru clienţi, a unei marje brute mai bune şi a unui control eficient al costurilor.
Sursa citată precizează:
„Compania a marcat o etapă importantă prin lansarea brandului pe piaţa din Brazilia, în august, unde vede un potenţial semnificativ de creştere, atât pe plan local, cât şi în restul Americii Latine. În plus, H&M a deschis un nou magazin emblematic la Paris, în cartierul Le Marais, cu un concept de design inovator şi o selecţie specială de produse.
Pe lângă extinderea reţelei fizice, retailerul suedez mizează pe integrarea dintre canalele offline şi cele digitale. Magazinul online, modernizat în 2025, a primit feedback pozitiv şi a contribuit substanţial la creşterea profitabilă a grupului.
Într-un context global incert, cu consumatori tot mai prudenţi, H&M îşi propune să menţină o creştere pe termen lung, profitabilă şi sustenabilă, punând accent pe digitalizare, eficienţă şi atingerea obiectivelor de sustenabilitate.
Opinia Cititorului