Tommy Hilfiger dezvăluie campania sa pentru toamna 2025, ”The Hilfiger Racing Club”, cu participarea actorului sud-coreean Jung Hae In. Actorul, care spune că emoţia curselor este o metaforă pentru propria sa carieră, declară: ”Întotdeauna mi-a plăcut faptul că Tommy Hilfiger reprezintă un stil clasic, dar plin de personalitate. Îmi place când stilul te surprinde, când piesele familiare sunt transformate cu detalii neaşteptate care le fac să pară complet noi. Campania surprinde această energie şi este emoţionant să fac parte dintr-o poveste care celebrează atât tradiţia, cât şi reinventarea”.
”The Hilfiger Racing Club” îmbină farmecul preppy al nostalgiei cluburilor de curse cu spiritul contemporan. Lansată global pe 26 august, campania include de la experienţe personalizate ale mărcii, la colaborări creative şi evenimente inspirate de circuitele de curse.
Pentru colecţia de toamnă 2025, Tommy Hilfiger se întoarce la originea brandului său din New York City pentru a găsi inspiraţie, reinterpretând codurile tradiţionale ale oraşului prin noi abordări ale stratificării şi jocului de texturi.
”Reimaginarea stilului preppy a fost în centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”, a declarat Tommy Hilfiger, menţionând: ”De la început, am combinat stilul american clasic cu influenţe culturale vibrante şi sunt încântat să continui această tradiţie de a sparge tiparele. Acest sezon marchează începutul unui nou capitol, cu «The Hilfiger Racing Club», care deschide cea mai recentă serie de campanii şi aduce o notă nouă unui moment celebrat în calendarul social preppy”.
Colecţia de toamnă 2025 este disponibilă online şi în magazinele Tommy Hilfiger România.