Mihai Boca, Nespresso România: "Sustenabilitatea - prima valoare a unei companii la care contribuie şi consumatorul"

A.V.
Ziarul BURSA #Companii #Mediu / 22 octombrie

Mihai Boca, Nespresso România: "Sustenabilitatea - prima valoare a unei companii la care contribuie şi consumatorul"

Sustenabilitatea este prima valoare a unei companii la care contribuie şi consumatorul, susţine Mihai Boca, TQM & After Sales Manager Nespresso România, subliniind că aceasta nu mai este doar o valoare a organizaţiei, pe care şi-o setează şi o alege.

Domnia sa adaugă: "Cel mai dificil pentru noi, la Nestle, a fost, până acum, să găsim traducerea potrivită pentru sustenabilitate, în funcţie de audienţă. Nu este la fel de uşor să traduci sustenabilitatea, ESG, CSR, toţi termenii care «au năvălit» peste noi în ultimii cinci ani, pentru toate grupele de clienţi şi de consumatori. Unui client business-to-business nu pot să îi spun, atunci când vorbesc despre eficienţa energetică cu care noi producem capsulele de cafea, acelaşi lucru pe care îl spun unui client business-to-consumer. Unui consumator casnic de capsule de cafea va trebui să-i spun că din aluminiul pe care îl reciclează aducând capsulele înapoi, noi putem să producem 30 de pixuri, dar nu o să pot să-i spun acelaşi lucru clientului business-to-business. Acestuia trebuie să-i pun la îndemână o platformă din care să-şi scoată singur acele rapoarte care îi vor fi necesare ca să poată să demonstreze instituţiilor statului că reciclează ambalajul din aluminiu".

"Ne dorim ca amprenta de carbon să se ducă înapoi la nivelul anului 2018"

Obiectivul net zero înseamnă, pentru Nestle, că până în 2050 "o să ajungem la nivelul emisiilor de gaze cu efect de seră din 2018", afirmă Mihai Boca, precizând: "Business-ul nostru, din 2018 până în 2050, creşte exponenţial. Cu toate acestea, ne dorim ca acea curbă din grafic care reflectă amprenta de carbon să se ducă înapoi la nivelul anului 2018. Avem stabilit un plan, este ambiţios, avem şi paşii prin care ajungem acolo".

Mihai Boca aminteşte că primul program de reciclare a capsulelor Nespresso a apărut în 1998, iar în ţara noastră funcţionează din 2018, iar pentru capusele Dolce Gusto,vdin 2022.

Potrivit oficialului Nespresso România, compania lucrează în prezent la un proiect prin care încearcă să atragă studenţi care să observe cum este realizat programul de reciclare şi, astfel, să folosească un principiu de mentorat denumit "reverse mentoring", care presupune ca experţii să fie învăţaţi de cei care nu au făcut niciodată acest lucru. Domnia sa conchide: "Din punctul nostru de vedere, este o metodă eficientă de a vedea şi altă perspectivă. Pe de altă parte, venim şi cu o componentă de educare şi creăm transparenţă pentru diverse programe de învăţământ".

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Fir-ar ai naibii cu diluarea lor a capitalismului cu prostii din astea socialiste. Nu intra in capul nimanui ca secolul 19 a fost perioada de glorie a Europei, ce a fost dupa a dus doar la declinul ei? Era csr, esg in secolul 19? Ahahaha. Amprenta de carbon...hai sictir.

Comanda carte
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
boromir.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9732
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7413
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3047
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9954
Gram de aur (XAU)Gram de aur406.8246

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb