MiniCRM: "România rămâne ţara oportunităţilor pentru noi, deşi are cu un sfert mai puţine IMM-uri decât Ungaria, la o populaţie şi suprafaţă duble faţă de ţara vecină"

R.S.
Miscellanea / 16 mai

MiniCRM: "România rămâne ţara oportunităţilor pentru noi, deşi are cu un sfert mai puţine IMM-uri decât Ungaria, la o populaţie şi suprafaţă duble faţă de ţara vecină"

MiniCRM, unul dintre principalii furnizori de soluţii software de customer relationship management (CRM) dedicat IMM-urilor din România a registrat anul trecut o creştere de 35% de în România. Fondată în Ungaria şi cu acoperire europeană, MiniCRM are o prezenţă de 9 ani pe piaţa locală cu servicii CRM SaaS care ajută organizaţiile să eficientizeze procesele, să construiască relaţii cu clienţii, să îmbunătăţească serviciile pentru clienţi, să crească vânzările, conform unui comunicat transmis redacţiei.

Evoluţia MiniCRM în România are la bază eforturile proprii de marketing în contextul dat de tendinţa de profesionalizare a afacerilor, creşterea numărului de IMM-uri şi a competiţiei între acestea, precum şi disponibilitatea finanţărilor europene pentru digitalizare. În România sunt active 566.000 IMM-uri, în timp ce în Ungaria - cu o suprafaţă de două ori şi jumătate mai mic şi o populaţie de două ori mai mică - are 722.000. În ciuda acestei diferenţe, cele două pieţe au probleme similare privind creşterea eficienţei, digitalizarea şi depăşirea vechilor obiceiuri, potrivit comunicatului.

"Peisajul IMM-urilor din România şi Ungaria este similar şi prin faptul că, după pandemie, multe companii au dispărut în abis, incapabile să se adapteze la un mediu în schimbare, care a rămas în continuare volatil,", a declarat directorul general MiniCRM Csaba Racz. IMM-urile locale înregistrează probleme adiţionale specifice legate de de muncă, disponibilitatea personalului calificat şi managerilor cu experienţă.

Potrivit companiei, extinderea bazei de clienţi reprezintă o dificultate majoră pentru IMM-uri, similar cu restul Europei, în principal din cauza întârzierii în adoptarea unui management modern, care poate fi totuşi catalizat de competiţie şi finanţări, se menţionează în comunicat.

"Deşi România nu este o piaţă mică în sine, tot mai IMM-uri caută oportunităţi de creştere luând în considerare potenţialul internaţional. Această atitudine include nu doar analiza şi evaluarea altor pieţe, privind posibilitatea prezenţei, ci şi căutarea soluţiilor de management pe un orizont mai larg. În plus, cele aproape 350 mil. EUR disponibile pentru digitalizarea IMM-urilor prin PNRR face foarte atractivă tranziţia afacerilor la instrumente moderne de management şi vânzări", a completat executivul MiniCRM.

Deschiderea internaţională nu mai reprezintă apanajul exclusiv al firmelor mari - companiile cu peste 50 de angajaţi reprezintă 10% din clientela MiniCRM din România. Însă majoritatea utilizatorilor de pe piaţa locală sunt actori mici, cu 3-50 angajaţi, care vad într-un instrument CRM (Customer Relationship Management) o necesitate pentru transparenţă, planificare, predictibilitate, stabilitate şi prin profesionalizarea relaţiilor.

MiniCRM oferă o soluţie modulară şi personalizabilă, cu o funcţionalitate eficientă şi o gamă largă de accesorii, adaptată pentru disponibilitatea financiară a IMM-urilor. Una dintre cele mai importante caracteristici ale MiniCRM constă în atribuirea de responsabilităţi specifice fiecărui client şi fiecărei sarcini, vizibile pentru toţi membrii echipei, ceea ce face ca munca în echipă să fie mai coerentă, mai eficientă din punct de vedere al timpului şi mai transparentă şi vizibil în timp real.

Acestea sunt completate de flexibilitatea de integrare, cum este de exemplu includerea Smartbill şi Whatsapp în platformă, la solicitarea clienţilor. Alături de gestionarea ordonată a clienţilor şi automatizarea, funcţionalităţile şi modelul MiniCRM au ca rezultat creşterea productivităţii, eficientizarea resurselor şi reducerea erorilor.

Comanda carte
Conferinţa BURSA “CSR şi sustenabilitate”
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

31 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9745
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5757
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2850
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9436
Gram de aur (XAU)Gram de aur409.0029

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
ccib.ro
thediplomat.ro
fleetconference.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb