Dezbaterea BURSA ELECTROMOBILITATEA - problematică şi soluţiiDezbaterea BURSA ELECTROMOBILITATEA - problematică şi soluţii

PRIMĂRIA CAPITALEI: Consolidarea podului Străuleşti s-a finalizat

I.V.
Miscellanea /

Consolidarea podului Străuleşti s-a finalizat

Lucrările de consolidare a podului Străuleşti au fost finalizate, iar în prezent se lucrează la infrastructura podului, urmând să fie schimbate aparatele de reazem, şi se pune mixtura asfaltică pe sensul Târgovişte-Bucureşti, anunţă Primăria Capitalei. Lucrările, care includ consolidarea şi reabilitarea podului, au început în octombrie şi sunt realizate în proporţie de 70 la sută.

Potrivit Primăriei Capitalei, lucrările de consolidare a podului Străuleşti au fost finalizate, iar în prezent întreaga lucrare, care presupune consolidarea şi reabilitarea podului, este realizată în proporţie de 70%.

"În acest moment Compania Străzi, Poduri şi Pasaje lucrează la infrastructura podului, se fac pregătiri pentru ridicarea tablierului în vederea schimbării aparatelor de reazem şi se confecţionează eşafodajul pentru relocarea conductei Transgaz", se arată într-un comunicat de presă transmis, joi, de Primăria Municipiului Bucureşti.

De asemenea, se fac lucrări la suprastructura podului, se aşterne mixtura asfaltică pe sensul Târgovişte-Bucureşti şi se montează parapete pietonale.

Termenul de finalizare a lucrărilor este octombrie 2019.

Lucrările la podul Străuleşti, care se afla în stare avansată de degradare, au început în luna octombrie 2018.

Primăria Capitalei investeşte peste trei milioane de lei pentru reabilitarea podului Străuleşti peste lacul Griviţa, potrivit unui proiect de hotărâre aprobat, în iulie 2018, de Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB).

Podul Străuleşti se află pe DN1A şi traversează Lacul Griviţa, la ieşirea din Bucureştii Noi spre Târgovişte.

La sfârşitul lunii aprilie 2018, partea superioară a zidului s-a prăbuşit, antrenând şi umpluturile de sub trotuar şi parţial de sub prima bandă de circulaţie, explica municipalitatea. Astfel, exista riscul unei alte alunecări a umpluturilor din rampă din cauza precipitaţiilor şi din cauza trecerii pe prima bandă a camioanelor grele.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roSustainable Mobility ForumConferinţa CCIB 'Excelena în afaceri. Modelul EFQM – soluţie pentru creşterea competitivităţii'
Cabinet de avocatTMPS