Purcari Wineries (WINE) a obţinut, anul trecut, un profit net de 45,67 milioane de lei, în creştere cu 58% faţă de cel realizat în anul 2017, de 28,95 milioane de lei, în timp ce veniturile au urcat cu 19%, de la 147 milioane de lei în 2017, la 169 milioane de lei, se arată în raportul companiei publicat, astăzi, pe siteul Bursei de Valori Bucureşti (BVB).
Anul trecut, vânzările, au crescut cu 30% în România, 22% in Polonia, 19% in Republica Moldova, 9% in Cehia si Slovacia, intr-o oarecare masura compensate de o incetinire in Asia, in scadere cu 4%.
Marja brută a crescut, anul trecut, cu 2 puncte procentuale, până la 49%, un rezultat al strategiei de succes de aprovizionare cu struguri în sezonul 2017, care a pus accent pe prelucrarea strugurilor proprii faţă de cumpărarea vinurilor prelucrate de terţi, se precizează în raportul companiei.
"A fost exact cu un an in urma, cand am sunat cu entuziasm clopotelul listarii la BVB si suntem mandri sa incheiem anul 2018 pe o nota forte. Am mentinut un nivel ridicat de crestere, profitand de investitiile in calitate pe care le facem de-a lungul anilor. Consumatorii, in special noua generatie, devin din ce in ce mai selectivi si sofisticati in ceea ce priveste vinul, ceea ce ne avantajeaza, avand in vedere raportul pret-calitate excelent pe care il oferim si caracterul aspirational al brandurilor noastre. Anul 2019 a inceput incurajant pentru noi, ne-am stabilit planuri foarte ambitioase si ne dorim sa continuam sa incantam consumatoriii nostri si sa satisfacem asteptarile inalte ale actionarilor nostri", a comentat Victor Bostan, Director General al Purcari Wineries.
Valoarea de piaţă a companiei este de 352 de milioane de lei, potrivit datelor afişate pe site-ul bursei.
1. FELICITARI
(mesaj trimis de Dr.WHO în data de 15.02.2019, 10:31)
Companie moderna, dinamica, ale carei produse sunt gasite in toata Europa Centrala si de Est, mai nou in Asia. Profit maximizat va doresc!!!!!