ROMÂNIA ALL INCLUSIVECampania care deschide porţile turiştilor străini ce ajung la UNTOLD şi NEVERSEA

D.D.
Lifestyle /

Campania care deschide porţile turiştilor străini ce ajung la UNTOLD şi NEVERSEA

UNTOLD şi NEVERSEA continuă campania "Romania All Inclusive". Unul dintre cele mai bune festivaluri de muzică din lume, UNTOLD, îşi continuă misiunea de Brand Ambasador al Turismului Românesc şi în 2019. Organizatorii celor două festivaluri îşi doresc să fie în continuare deschizători de drumuri pentru turiştii care vin pentru prima dată în ţară şi descoperă frumuseţile ei prin prisma celor mai aşteptate evenimente muzicale ale anului 2019.

Mii de turişti străini care au venit în ţară pentru cele doua festivaluri au vizitat România, dar şi principalele obiective turistice din ţară, participante în campanie. De la munte până în Delta Dunării, campania "Romania All Inclusive" îşi propune şi în acest an să transforme România în cel mai mare resort turistic din lume.

UNTOLD şi NEVERSEA sunt mult mai mult decât două festivaluri de muzică, ambele sunt un ambasador al României. În parteneriat cu Ministerul Turismului, brăţările de festival UNTOLD şi NEVERSEA vor oferi, în perioada 07 iulie - 10 septembrie, reduceri sau alte facilităţi la peste 70 de obiective turistice importante din întreaga ţară.

Pentru a putea promova turiştilor cât mai multe atracţii ale României, şi în acest an este disponibilă o platforma online atât pe untold.com/rai, cât şi pe neversea.com/rai, unde pot fi încărcate în mod gratuit obiective turistice (castele, muzee, conace, complexe turistice de tip hotel-restaurant), singura obligaţie a operatorilor fiind de a oferi un beneficiu posesorilor de brăţară UNTOLD si NEVERSEA 2019.

Toate obiectivele turistice care se vor înscrie în platformă vor fi promovate atât pe site-ul untold.com şi neversea.com. Pe lângă beneficii şi oportunitatea de a vizita aceste obiective turistice, organizatorii lansează şi o provocare turiştilor. Toţi cei care vor vizita aceste locuri cu brăţara de festival, să posteze în social media, poze din locaţiile pe care le-au vizitat şi să folosească haştag-ul #rai2019. 5 dintre ei pot câştiga prin tragere la sorţi, kit-uri de festival.

Mii de turişti străini au vizitat, în ultimii trei ani, obiectivele turistice înscrise în campanie: Castelul Bran, Muzeul Naţional Peleş, Salina Turda, Sinagoga Neologă Zion din Oradea, Cetatea Oradea, Complexul Baroc Oradea, Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia, Complexul Naţional Muzeal ASTRA Sibiu, Bastionul Ţesătorilor Braşov etc.

Mai multe informaţii despre Campania "Romania All Inclusive" si despre lista obiectivelor care pot fi vizitate de turisti se pot găsi pe site-ul campaniei, www.untold.com/rai.

Campania "Romania All Inclusive" a fost dezvoltată de UNTOLD si NEVERSEA în parteneriat cu Ministerul Turismului .

Opinia Cititorului ( 1 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. Brățară bate frunză. Ceea ce este minunat.

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Apanova
Business Card
BTPay
smart city industry awards 2019
Calendarul BURSA 2019
Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS