În decurs de trei ani, Stup a contribuit la înfiinţarea a peste 800 de afaceri, din care 300 au fost lansate în ultimul an. Stup înseamnă sprijin real pentru lansarea şi creşterea afacerilor, prin consultanţă specializată, servicii digitale, soluţii financiare/non-financiare, evenimente şi workshop-uri, conform unui comunicat remis redacţiei.
Sursa citată precizează:
„Cifrele înregistrate de Stup în decurs de trei ani reflectă, pe de o parte, potenţialul mediului antreprenorial local, iar pe de altă parte, impactul Stup în mediul de afaceri:
-Peste 100 de persoane interacţionează cu Stup în fiecare zi.
-1.000 de business-uri şi-au extins prezenţa în mediul online, beneficiind astfel de deschidere către o piaţă extinsă, vizibilitate mai mare şi noi perspective de creştere.
-6.100 de afaceri mici şi start-up-uri au obţinut finanţare prin intermediul companie de microfinanţare a Grupului Banca Transilvania, BT Mic.
-10.500 de antreprenori au accesat circa 35.000 de soluţii - financiare/non-financiare, de business sau digitale - pentru a răspunde unor nevoi reale, precum contabilitate, facturare, marketing online, gestionarea cash-flow-ului, analiză financiară, servicii juridice, accesarea fondurilor europene, recrutare etc. Acestea sunt puse la dispoziţie de cei peste 20 de parteneri Stup. O parte dintre soluţii pot fi accesate inclusiv online.
-38.000 de membri fac parte din comunitatea Stup. Înscrierea în comunitate se realizează online, pe site-ul Stup.
-26.000 de participări au fost înregistrate la cursurile organizate la Stup, cursuri care au peste 20 de tematici”.
„Stup este partenerul antreprenorilor, un spaţiu al învăţării continue şi al schimbului de idei. Credem în forţa antreprenorilor de a construi şi reconstrui, iar angajamentul nostru pe termen lung este să îi susţinem să devină mai rezilienţi, astfel încât, împreună, să întărim baza economiei din România” - declară Marian Ene, Director General BT Mic şi coordonator Stup.
Opinia Cititorului