Vodafone România lansează trei noi iniţiative, Girls Up, Lean in Circles, Digital Aplhas, gândite să sprijine femeile în dezvoltarea lor pe plan personal şi profesional.
Noile programe vizează toate categoriile de vârstă şi toate funcţiile reprezentate în companie, iar lansarea lor reprezintă un nou pas făcut în consolidarea mai departe a prezenţei şi rolului femeilor în Vodafone. În prezent, acestea reprezintă aproape 58% din aproximativ 3.000 de angajaţi Vodafone România şi ocupă peste 47% dintre poziţiile de management, se arată într-un comunicat al companiei remis, astăzi, Redacţiei noastre.
Fragiski Melissa, HR Director, Vodafone Romania, a declarat: ͈Avem un angajament ferm pentru susţinerea diversităţii şi women's empowerment. Credem că noile noastre iniţiative care li se adresează vor contribui la un echilibru mai bun din punct de vedere al reprezentării de gen şi la consolidarea mai departe a companiei. Suntem recunoscuţi ca angajator de top în industria noastră, ceea ce ne încurajează şi ne confirmă faptul că suntem pe calea cea bună. Ambiţia noastră pe termen lung, la nivel global, este să devenim în următorii 10 ani cel mai bun angajator pentru femei şi credem că, investind în continuare în noi astfel de programe globale şi locale, vom reuşi acest lucru."
Girls Up este un program de 6 luni adresat femeilor între 18 şi 26 de ani, din toate funcţiile reprezentate în companie.
A doua iniţiativă, Lean in Circles, este un program de mentorat de tip "peer to peer". Este inspirat, conceput şi bazat pe iniţiativa globală "lean in", care încurajează femeile să-şi urmărească ambiţiile, mutând conversaţia dinspre ceea ce o persoană nu poate face, către ceea ce poate să facă.
Digital Aplhas, al treilea program, este conceput pentru a încuraja şi inspira femeile din Vodafone să înceapă sau să-şi consolideze o carieră în domeniul digital. Potrivit conceptului, liderii femei din domeniul digital se implică în promovarea alfabetizării digitale şi preiau rolul de mentor pentru cele care doresc să urmeze o astfel de carieră.
Cele trei noi iniţiative sunt o continuare a programelor adresate femeilor deja lansate în ultimii doi ani în Vodafone România. Compania a iniţiat la nivel local programul grupului Vodafone ReConnect, conceput pentru a atrage femeile cu potenţial care au părăsit un loc de muncă în urmă cu mai mulţi ani, indiferent de industria în care au activat anterioar.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe.