2Performant încheie un parteneriat cu Sameday

S.B.
Piaţa de Capital / 15 noiembrie 2022

2Performant încheie un parteneriat cu Sameday

2Performant a încheiat un parteneriat cu Sameday, în urma căruia Sameday a devenit partener oficial al Business League, prima competiţie de marketing descentralizat, organizată de 2Performant.

"Parteneriatul cu Sameday, ce reuneşte prima companie de curierat care a introdus conceptul Easybox şi prima competiţie de marketing descentralizat, aduce împreună specialiştii livrărilor de produse cu specialiştii în livrarea de vânzări. Atât Easybox, cât şi Business League sunt concepte care au drept scop uşurarea dinamicii din comerţul online, un mediu care presupune o agilitate crescută şi adaptarea permanentă la o piaţă extrem de dinamică. Competiţia Business League aduce nou în domeniul marketingului un clasament transparent al performanţei jucătorilor din marketing şi eCommerce, oferind un cadrul formal în care magazinele online şi specialiştii în marketing pot concura după criterii direct conectate la performanţa de business. Rezultatele înregistrate până acum de participanţii din Business League confirmă premisele pe care ne bazăm, respectiv faptul că marketerii de performanţă din prezent au o mentalitate similară cu cea a sportivilor profesionişti, iar 2Performant are capacitatea de a crea cadrul potrivit în care aceştia să fie recompensaţi pe măsura performanţelor. Ne bucurăm că un brand inovator precum Sameday a ales să sprijine primul sezon al competiţiei noastre", a declarat Dorin Boerescu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO al 2Performant.

Business League este prima competiţie de marketing descentralizat pentru eCommerce, având drept criteriu principal numărul de vânzări generate. Competiţia are două secţiuni - una pe echipe, în care magazinele trebuie să recruteze şi motiveze afiliaţii potriviţi pentru a primi cât mai multe vânzări, şi una individuală, în care concurează afiliaţii. Business League a debutat în luna august a acestui an şi se desfăşoară pe parcursul unui an. Competiţia are o structură divizată, fiind împărţită în sezoane, etape şi runde.

Săptămâna trecută a competiţiei, cea care a cuprins Black Friday, una dintre cele mai prolifice perioade ale comerţului online de pe parcursul unui an, a generat un trafic de 3 milioane de click-uri şi 84.900 de vânzări, cu o valoare totală de 5,38 de milioane de euro (fără TVA). Dacă în cazul traficului, acesta a înregistrat o scădere de 10% faţă de săptămâna similară de anul trecut, în contextul unei creşteri semnificative a comerţului offline din această perioadă, creşterea ratei de conversie cu 16%, până la 2,86%, a determinat o uşoară creştere a numărului de vânzări faţă de săptămâna Black Friday 2021.

Cea mai performantă industrie din această rundă a Business League a fost Modă, care a acumulat 26.300 de vânzări, înregistrând o creştere de 23% a traficului şi de 40% a valorii vânzărilor în comparaţie cu perioada similară a anului trecut. Următoarele două industrii din punct de vedere al rezultatelor au fost Farmaceutice, cu o creştere de 160% a traficului şi de 178% a valorii vânzărilor, şi Beauty, având un trafic cu 28% mai mare şi o valoare a vânzărilor majorată cu 37% în comparaţie cu Black Friday 2021.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Avocat Ianul Alexandra
cautavocat.ro
BTPay
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

27 Ian. 2023
Euro (EUR)Euro4.8922
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4928
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.8793
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.5612
Gram de aur (XAU)Gram de aur278.5647

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro