5 to go a deschis 100 de noi locaţii anul trecut

A.P.
Companii / 11 ianuarie

5 to go a deschis 100 de noi locaţii anul trecut

Cu aproape 100 de locaţii noi deschise anul acesta, extinderea grupului prin parteneri noi de franciză, consolidări de parteneriate şi dezvoltarea de noi business-uri, 5 to go a devenit o companie mult mai bine consolidată şi structurată şi e pregătită să intre-n 2021 cu planuri şi cu obiective măreţe, potrivit unui comunicat de presă.

"S-a încheiat un an plin de neprevăzut, dar în care am reuşit să bifăm o parte dintre obiectivele stabilite, am depăşit 220 de locaţii per total, la nivel naţional, deşi am închis 10, şi chiar dacă cifra de afaceri a fost sub ce am preconizat, am compensat pe alte direcţii şi am construit o bază mai solidă pe care simt că vom putea acoperi în 2021 minusurile din anul anterior. Există un potenţial enorm de dezvoltare care poate fi exploatat, aşa că şi obiectivele pe care eu şi echipa ni le setăm sunt ambiţioase pe plan mediu şi lung. Cred că putem depăşi 300 de locaţii în 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional, pe consolidare în capitală, mai ales în cartiere, şi prin parteneriate cu diverse business-uri, şi cred că vom putea ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Ne vom concentra şi pe dezvoltarea diviziei de retail şi îmi doresc să reuşim extinderea în plan internaţional a business-ului. Am şi-o certitudine, aceea că îmi doresc să "alerg' pe acest drum împreună cu echipa deja formată, cu partenerii actuali, şi vreau ca pe parcurs să ni se alăture oameni profesionişti, pasionaţi, care pot ţine pasul cu noi şi care să aibă aceeaşi viziune, disciplină şi empatie", a subliniat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Gama de produse 5 to go a fost unul dintre principalii vectori în 2020 prin care grupul a menţinut la foc continuu ideea de noutate, oferind astfel publicului diversitate în gust, la aceeaşi calitate cunoscută şi apreciată. Produsele vedetă ale 5 to go în 2020, în topul vânzărilor, au fost Mr. Big, frappe big, cafeaua IBRIK şi salamul de biscuiţi. Ţinând cont de trendul consumului în cantitate mai mare pe un produs, pe final de an 2020 am lansat paharul Retro, de 650 ml, cu triplu shot de cafea, o ediţie specială pe tema horoscop, în colaborare cu Neti Sandu. Acest produs a contribuit la susţinerea vânzărilor în ultimele 2 luni ale anului, cu peste 20,000 de pahare Retro vândute.

Şi în 2021, inovaţia va fi în prim plan la 5 to go, în materie de produse, concepte şi campanii. Anul viitor se va lansa cafeaua la filtru, un produs clasic care în alte ţări e în topul preferinţelor de multă vreme şi care din acest an va ocupa un loc onorant şi-n cafenelele brandului 100% românesc, susţinut printr-o campanie cool: "Filter coffee, not people". Printre noutăţile în lucru se numără şi lansarea conceptului 5 to go Green, cu locaţii unde se vor găsi doar produse bio, vegane şi raw vegane, ce va fi lansat în prima jumătate a anului cu un prim magazin dintr-o serie de 5 preconizate a fi deschise în următorii 3 ani.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. 5 to GO sa aibe grija sa nu o ia in freza ca MicRo pe acelasi final de ciclu economic scurt, daca e pe franciza teapa detinatorilor si profit maxim celui ce detine franciza.

    1. semnat comenturi "cretine"

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay

Curs valutar BNR

25 Ian. 2021
Euro (EUR)Euro4.8744
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0105
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5228
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4892
Gram de aur (XAU)Gram de aur240.0052

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

The Diplomat-Bucharest Awards Gala 2021
Video
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro