ICT

ADVERTORIALMichael Zelinka, CEO BIANO.ro: "În comerţul online al viitorului, afişarea personalizată a produselor home & deco va influenţa conversiile şi va duce la o afacere online mai profitabilă"

Companii / 16 aprilie

Michael Zelinka, CEO BIANO.ro: "În comerţul online al viitorului, afişarea personalizată a produselor home & deco va influenţa conversiile şi va duce la o afacere online mai profitabilă"

Cu o prezenţă de peste 3 ani pe piaţa din România, www.biano.ro a devenit rapid destinaţia ideală pentru pasionaţii home & deco care caută să facă cumpărături online de decoraţiuni interioare şi piese de mobilier pentru casele lor, precum şi pentru spaţiile de lucru ori pentru birouri, într-un mediu sigur.

Pe lângă această nevoie de siguranţă a cumpărăturilor, pandemia Covid-19 a crescut cererile clienţilor pentru cumpărături online facile, pentru diverse stimulente şi oferte speciale - dar mai ales pentru personalizare.

Michael Zelinka, CEO-ul www.biano.ro, pariază pe inovaţiile bazate pe inteligenţă artificială, care vor continua să distingă platforma pe care o reprezintă de concurenţă.

Antreprenorul ceh explică şi de ce BIANO oferă cea mai bună experienţă de cumpărături online pentru utilizatorii finali, precum şi cel mai profitabil parteneriat pentru magazinele online home & deco care doresc să-şi sporească vânzările online.

Mai mult decât atât, Michael Zelinka detaliază despre unele dintre soluţiile de inteligenţă artificială şi învăţare automată prezente pe platformele BIANO, inclusiv căutarea prin imagini şi nou-lansatul BIANO Button, un instrument gratuit pe care BIANO îl oferă magazinelor online partenere, drept instrument de cross-sell.

Aflaţi mai multe despre planurile BIANO de a revoluţiona piaţa home & deco din interviul de mai jos.

2020 a fost cu siguranţă anul progresului în comerţul electronic, în special pentru segmentul home & deco. Cum au ajutat instrumentele BIANO bazate pe inteligenţă artificială (AI) la creşterea volumului de noi utilizatori şi comenzi generate pentru parteneri?

Instrumentele noastre AI au creat noi oportunităţi pentru a creşte numărul de comenzi şi venituri pentru parteneri, dar mai ales pentru fidelizarea semnificativă a clienţilor.

Trecerea de la offline la online a fost deosebit de dificilă pentru unii comercianţi de pe segmentul home & deco, în special sub presiunea pandemiei Covid-19. Instrumentele BIANO care folosesc tehnici AI au uşurat această tranziţie?

Oferim instrumentele noastre bazate pe AI absolut gratuit tuturor partenerilor activi de pe BIANO - cum ar fi căutarea prin imagini. De exemplu, în România, rata de conversie a tranzacţiilor efectuate prin căutarea folosind fotografii este de trei ori mai bună decât rata noastră medie de conversie. Putem vedea clar valoarea adăugată pentru partenerii noştri cu acest instrument, deoarece unii clienţi noi, care au apelat la căutarea prin imagini, sunt chiar cei care au ezitat să cumpere mobilier online înainte. Căutarea prin imagini îmbunătăţeşte experienţa de cumpărare a clienţilor şi majoritatea magazinelor noastre nu o oferă pe platformele lor proprii.

Michael Zelinka, CEO BIANO.ro: "În comerţul online al viitorului, afişarea personalizată a produselor home & deco va influenţa conversiile şi va duce la o afacere online mai profitabilă"

Mai concret, cum rezolvă BIANO probleme e-commerce complexe, prin AI şi ştiinţa datelor?

BIANO încearcă să ţină pasul cu progresul tehnologic şi să folosească instrumentele de AI, inclusive pentru creşterea eficienţei interne. De exemplu, deoarece primim zilnic mii de produse noi sau actualizate de la partenerii noştri, procesele de clasificare şi validare rapide şi fiabile sunt cheia succesului nostru. De aceea, folosim şi instrumente AI pentru procesele interne.

În acelaşi timp, prin AI, colectăm în mod constant date despre performanţa individuală a unui produs - de exemplu, rata de vizualizare a unui produs, secvenţializarea momentelor în care produsul a fost văzut în secţiunea aferentă, raportul vizitelor directe etcetera. Produsele mai performante sunt îmbunătăţite în poziţia lor în mod natural, un proces accelerat de feedback-ul utilizatorilor.

În ce moduri credeţi că soluţiile tehnologice personalizate pot ajuta magazinele online să-şi fidelizeze clienţii?

Cumpărătorii de astăzi doresc ca magazinele online să le trateze într-un mod unic şi să le cunoască preferinţele personale, pentru a le oferi o experienţă de cumpărături unică şi uşor de utilizat. Acest lucru se aplică, de exemplu, la filtrarea şi personalizarea produselor afişate.

Chiar dacă segmentul home & deco nu aparţine sectorului FMCG, loializarea clienţilor este un subiect important pentru partenerii noştri. Credem că îi ajutăm îmbunătăţind experienţa de cumpărături datorită tehnologiilor noastre.

Cu ajutorul instrumentelor noastre de AI, oferim clienţilor o selecţie mai personalizată de produse, ceea ce îmbunătăţeşte experienţa lor online şi sesiunea de cumpărături per ansamblu.

Unul dintre cele mai relevante astfel de instrumente este căutarea prin imagini, tehnologia în care un utilizator încarcă o fotografie sau o captură de ecran pe versiunea mobilă sau desktop a unui magazin online şi obţine rezultate similare şi exacte pe baza materialului vizual pe care îl furnizat.

Căutarea prin fotografii vede o coexistenţă armonioasă a confortului cumpărăturilor online şi a bogatei experienţe de descoperire din comerţul cu amănuntul traditional, desfăşurat în offline. Le permite utilizatorilor să caute produse aşa cum le reţin, prin imagini, nu prin cuvinte. În acelaşi timp, prin căutarea folosind fotografii, clienţii pot compara, de asemenea, preţurile, termenele de livrare şi costurile, pentru a alege cea mai bună variantă pentru bugetele şi nevoile lor.

Cu tehnologii precum învăţarea automată (ML) şi inteligenţa artificială (AI) care schimbă regulile în comerţul electronic, cum pot determina magazinele online home & deco dacă oferă interacţiuni cu adevărat personalizate cu clienţii lor?

BIANO oferă mai multe soluţii de AI pentru partenerii noştri pe care le pot folosi în eshop-ul lor - de exemplu BIANO Pixel. Datorită acestui instrument de remarketing, clienţii văd selecţii de produse îmbunătăţite şi mai personalizate. În cele din urmă, acest lucru influenţează conversiile şi duce la mai multe achiziţii şi la o afacere online mai profitabilă.

Ce noi iniţiative bazate pe inteligenţă artificială sunt în curs de implementare pe platformele BIANO?

Recent, am lansat o nouă soluţie, numită BIANO Button şi suntem încântaţi să împărtăşim o parte din propria noastră tehnologie de similaritate cu magazinele partenerilor noştri, deoarece ştim că majoritatea dintre ei nu ar avea bugetul pentru propria lor soluţie sau ar opta pentru un sistem de o calitate mai mică.

Magazinele adaugă BIANO Button la pagina de detalii a produsului, ceea ce permite afişarea unei noi pagini cu produse similare (numai de la acel magazin). Afişarea produselor similare creşte şansele de cumpărare a unui produs, deoarece clientul care se uită la pagina de detalii a produsului este interesat de produs şi este mai probabil să termine achiziţia.Acesta este un exemplu excelent al modului în care un magazin partener poate beneficia de aderarea la platforma noastră - BIANO Button este o caracteristică suplimentară pe care o punem la dispoziţie, prin care magazinele active pe BIANO pot folosi gratuit tehnologiile noastre, dezvoltate intern.

În viitorul apropiat, următoarea noastră iniţiativă va fi BIANO Studio, unde clienţii vor avea şansa de-a deveni rapid "designeri de interior", datorită noului nostru instrument AI.

Ce tehnologie AI aţi fi cel mai încântat să o vedeţi devenind mainstream în următorii ani?

Credem că un astfel de instrument este căutarea prin imagini, care va deveni în curând un standard de piaţă pentru comerţul electronic, în special în segmentul home & deco. Sperăm că mult mai mulţi clienţi şi magazine partenere vor experimenta pentru prima dată căutarea prin fotografii pe BIANO şi o vor folosi frecvent ca sursă de inspiraţie pentru cumpărăturile lor.

Alăturaţi-vă BIANO şi utilizaţi instrumentele pe care le oferim magazinelor noastre partenere. Instrumentele AI/ML sunt costisitoare şi implementarea lor ar putea dura mult timp pentru magazinele online.

Având în vedere expertiza noastră în domeniul comerţului electronic şi echipa internă de AI, oferim gratuit multe instrumente pentru magazinele partenerilor noştri şi îi ajutăm cu implementarea prin ghiduri dedicate, seminarii web şi sesiuni de training personalizate.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
Apanova
BTPay
Boromir

Curs valutar BNR

07 Mai. 2021
Euro (EUR)Euro4.9262
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0800
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4941
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6770
Gram de aur (XAU)Gram de aur238.7720

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Tohani
Cotaţii Emitenţi BVB
Concurs de idei de afaceri inovative ”Money is Funny” – ÎNSCRIERI
Cotaţii fonduri mutuale
Energy CEO forum awards
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro