Cu toţii iubim schimbările atunci când monotonia intervine in viaţa noastră. Cum? Fiecare are câte un punct pe care ar vrea să îl abordeze diferit... Nu ştim, poate o nouă casă, un nou job, un nou look sau orice altceva te scoate din rutină şi îţi bucură sufletul. Dar ce faci când ai un business la care ţii, căruia te-ai dedicat zi şi noapte timp de mai bine de 10 ani? Ei bine, una dintre soluţii este rebrandingul. Pentru a ţine pasul cu noile tendinţe sociale, economice, culturale e necesar să evoluezi ca business. Ori, fiecare evoluţie implică o schimbare.
Agrafa Print este una dintre cele mai mari tipografii digitale din România şi prietenul de nădejde al publicitarilor şi al oamenilor de marketing. În trecut, s-au transformat dintr-un simplu site, în cel mai mare magazin online de produse promoţionale. Sunt, în continuare, nr. 1 în materie de prituri şi tipărituri, ce-şi mai puteau dori? Şi mai mult, bineînţeles!
Aşa că s-au gândit să se autodepăşească. Au început cu implementarea roboţelului inteligent, Agrafix, un online assistant care le va fi alături clienţilor în incursiunea lor în site-ul www.agrafa.ro. Droidul prietenos îi va îndruma în efectuarea comenzilor de pe site, va comunica dacă există erori sau câmpuri necompletate, va confirma comenzile sau va sugera produse similare celor căutate anterior în site, exact ca şi cum cei din echipa Agrafa ar fi permanent alături de clienţi.
O altă îmbunătăţire la Agrafa Print este proaspăt achiziţionata presă digitală, una dintre cele mai performante tehnologii din domeniul printului la ora actuală. Imprimanta Canon imagePRESS C10000VP impune, în materie de tipar digital, noi standarde: calitate, rapiditate, productivitate. Beneficiile aduse de noul echipament sunt: un control foarte bun al culorilor, datorat calibrării în timp real, o calitate ireproşabilă a printului cu rezoluţie de până la 2400dpi (DotsPerInch) şi posibilitatea de a printa impecabil pe suporturi dificile, cum sunt cartoanele texturate şi chiar plasticul alb. Totul la un timp de funcţionare excelent care creşte capacitatea de producţie cu 150% deci, vor putea printa mai mult şi mai repede.
Dar cei de la Agrafa Print nu se opresc aici cu schimbările, în curând urmează lansarea unei noi aplicaţii de design care va permite realizarea graficii de personalizat direct în site şi implementarea unui nou sistem de comenzi online din contul personal generat şi configurat de fiecare utilizator în cadrul web siteului. Astfel, clienţii beneficiază de avantajul creării unui cont, reţinerea tuturor datelor despre compania care a solicitat obiecte promoţionale sau servicii de print şi evidenţa unui istoric al comenzilor şi facturilor.
Aceste schimbări trebuiau marcate cumva în comunicarea dintre brand şi consumatori. Astfel, după îndelungi încercări de a crea un alt logo de la zero, s-au hotărât că tot cel vechi este favoritul. Aşa că l-au upgradat într-unul minimalist, mai modern. Deşi noul logo şi-a pierdut o culoare, a câştigat o nouă imagine de brand ce subliniază maturitatea şi seriozitatea cu care Agrafa Print tratează fiecare comandă.
Vrei să te convingi? Haide pe www.agrafa.ro. Fii printre primii care beneficiază de tipar digital la calitatea tiparului offset, adică de servicii de print impecabile şi rapide.