Aegon România a înregistrat o creştere de aproximativ 40% a clienţilor care şi-au administrat exclusiv online asigurările

Bănci-Asigurări / 10 iunie

Aegon România a înregistrat o creştere de aproximativ 40% a clienţilor care şi-au administrat exclusiv online asigurările

Platforma 24Aegon.ro, dedicată clienţilor Aegon România care deţin asigurări de viaţă, a înregistrat o creştere a numărului de noi conturi de 39%, în 2020 faţă de 2019. Astfel, obiectivul stabilit pentru 2020, din punct de vedere al numărului de noi utilizatori ai platformei, a fost depăşit cu 9%. Cele mai multe conturi au fost create în perioada stării de urgenţă, în intervalul aprilie - mai 2020. Potrivit reprezentanţilor Aegon, acesta este un semnal pozitiv care arată că românii încep să se obişnuiască din ce în mai mult cu instrumentele online pe care le au la dispoziţie şi care le oferă acces oricând pentru a vedea situaţia asigurării lor, dar şi pentru a face plăţi. De asemenea, Aegon a alocat bugete mai mari în 2020, pentru a accelera automatizarea şi pentru a facilita procesele online, iar semnalele indică că această tendinţă se va menţine pe tot parcursul lui 2021, conform unui comunicat remis redacţiei.

"Situaţia neplăcută adusă de pandemia COVID-19 ne-a oferit şi oportunităţi interesante pentru dezvoltare, la nivel individual şi de business. În domeniul administrării online a asigurărilor şi, de fapt, în tot ceea ce înseamnă digitalizarea sistemului bancar şi de asigurări, România este în urma foarte multor ţări din vestul Europei. Deşi digitalizarea a fost tot timpul printre priorităţile noastre, în 2020, atât noi, cât şi clienţii, ne-am concentrat mult mai mult pe tot ceea ce înseamnă migrarea online a serviciilor. Mă bucur să văd că românii sunt tot mai deschişi spre a utiliza platforma 24Aegon, în îmbunătăţirea căreia investim constant. Am pus pe primul loc siguranţa clienţilor, aşa că, începând din martie 2020, am transmis în mod constant informaţii despre avantajele utilizării platformei, dar şi detalii despre felul în care aceasta funcţionează. Sper că această tendinţă va continua şi acum, odată cu relaxarea restricţiilor şi cu ceea ce sperăm că va fi sfârşitul pandemiei", a spus Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Dispozitivele prin intermediul cărora clienţii efectuează operaţiunile sunt telefonul mobil, în proporţie de 57% şi desktop-ul, pentru 42%, tableta fiind utilizată de un procent foarte mic, 1%. O sesiune pe platformă a durat, în medie, patru minute.

În 2020, compania a implementat şi opţiunea de a efectua plata primelor restante direct din platformă, în vederea repunerii în vigoare a contractului de asigurare. Această facilitate ajută şi la eficientizarea proceselor interne, dar oferă şi clienţilor rapiditate, simplitate şi control.

Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România, a adăugat că recomandarea principală adresată clienţilor în 2020 a fost să opteze pentru un cont online, pe 24aegon.ro/, unde îşi pot vizualiza oricând situaţia contractelor şi unde pot plăti primele de asigurare. Pentru siguranţa clienţilor şi a angajaţilor Aegon s-au luat măsuri pentru diminuarea deplasărilor, a vizitelor la sediu, reducerea interacţiunilor fizice şi a drumurilor pentru plata la bancă. Drept urmare, pe parcursul anului 2020 s-au trimis informări cu privire la toate operaţiunile care pot fi efectuate online. Aegon va continua să-şi sprijine clienţii care preferă operaţiunile online şi va investi în soluţii de automatizare şi pe viitor.

Platforma 24Aegon.ro, funcţională din 2015, a fost optimizată şi relansată în iulie 2018, iar de atunci numărul utilizatorilor a crescut constant. Pe 24Aegon.ro clienţii companiei pot găsi toate detaliile despre poliţele lor de asigurare, de la evenimentele şi sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuală, beneficiari, documentaţia de care au nevoie în procesul de despăgubire, condiţiile de asigurare şi informaţii despre bonusuri şi campaniile de care beneficiază. Pot avea oricând acces la toate aceste informaţii fie de pe desktop, fie de pe un dispozitiv mobil. Clasamentul oraşelor de unde provin cei mai mulţi utilizatori ai acestei platforme este condus de Bucureşti, urmat de Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa şi Oradea. Platforma este folosită şi de românii stabiliţi în Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Videoconferinţa “Sistemul bancar după un an de pandemie”
Dtlawyers
BTPay
Allview
Stiri Locale
AAGES

Curs valutar BNR

18 Iun. 2021
Euro (EUR)Euro4.9250
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1340
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4992
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7441
Gram de aur (XAU)Gram de aur238.2808

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Boromir
piperea.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
CCIB - Focus Bucuresti - iunie 2021
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro