Grupul Agroland anunţă rezultate solide în al treilea trimestru al anului, raportând o creştere de 68% a producţiei de furaje şi o majorare semnificativă a vânzărilor de ouă de consum, potrivit unui comunicat al companiei.
Cele două fabrici ale grupului, din Caransebeş şi Işalniţa, au produs în T3 2025 un total de 7.775 tone de furaje, cu 68% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. În acelaşi timp, platforma Agroland de la Mihăileşti a vândut 14,7 milioane de ouă de consum, în creştere cu 20% faţă de 2024, la un preţ mediu mai mare cu 31%. Pe primele nouă luni, volumul total a ajuns la 53,3 milioane de ouă, marcând o creştere de 25%.
„Agroland a înregistrat rezultate pozitive în T3 2025 pe toate cele trei divizii de business, confirmând rezilienţa modelului nostru integrat în condiţii de piaţă dificile”, a declarat Horia Cardoş, fondator şi CEO al Agroland Group. „Seceta pedologică şi volatilitatea pieţelor europene au pus presiune pe industrie, dar strategia noastră de diversificare şi investiţiile din ultimii ani au susţinut creşterea”, a adăugat acesta.
În segmentul de retail, cele 87 de magazine proprii Agroland au atras în T3 2025 405.000 de clienţi, o creştere de 30% faţă de anul trecut, iar valoarea medie a bonului fiscal a urcat la 76 lei, cu 7% mai mult. În primele nouă luni, reţeaua a deservit 1,5 milioane de clienţi, cu un bon mediu de 85 lei.
Agroland operează pe patru linii principale - retail, agribusiness, nutriţie animală şi producţie alimentară - şi îşi menţine obiectivul de a continua extinderea producţiei şi a reţelei de distribuţie în 2026.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.10.2025, 22:08)
Excelent
Acțiunea se va duce, merită, ca la DN Agrar!