AMRCR solicită reanalizarea legislaţiei care limitează aleatoriu accesul populaţiei în unele magazine în pragul iernii

G.U.
Miscellanea / 28 octombrie

AMRCR solicită reanalizarea legislaţiei care limitează aleatoriu accesul populaţiei în unele magazine în pragul iernii

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România - AMRCR - solicită autorităţilor responsabile şi competente, eliminarea restricţiilor impuse de ultimele reglementari, în legatură cu accesul populaţiei în magazine - care comercializează instalaţii şi echipamente de încălzire, de electricitate, sanitare şi igienă - în contextul apropierii sezonului de iarnă precum şi al disfuncţionalităţilor infrastructurii de bază pentru populaţia din diverse localităţi, aşa după cum au fost relatate în spaţiul public, potrivit unui comunicat de presă.

De asemenea, poziţia AMRCR este că magazinele care comercializează produse alimentare au fost şi rămân esenţiale pentru populaţie şi, de aceea, accesul la aceste magazine nu poate fi limitat pe baza unor criterii aleatorii sau conjuncturale care, în fapt, le transformă în magazine neesenţiale.

''În acest sens, contăm pe sprijinul autorităţilor în găsirea pe teren a soluţiilor celor mai adecvate care să asigure accesul deplin al populaţiei la hrană şi produse alimentare în condiţii de siguranţă sanitară. Membri ai asociaţiei noastre au propus, acolo unde se impune sau este necesar, măsuri şi demersuri pentru a securiza culoare de acces care să asigure fluxuri de persoane complet autonome în raport cu alte spaţii adiacente. Subliniem din nou că, încă de la începutul pandemiei, magazinele reţelelor comerciale au fost în prima linie a celor care s-au confruntat cu situaţia epidemiologică şi s-au preocupat permanent, cu toate resursele disponibile, atât de siguranţa clienţilor, cât şi de cea a propriilor angajaţi'', au precizat reprezentanţii AMRCR.

George Bădescu, director executiv AMRCR, a declarat: "Ne-am conformat tuturor cerinţelor impuse de autorităţi în efortul de prevenire si combatere a răspândirii coronavirusului care rămâne principala noastră prioritate. Sperăm că procesul de comunicare şi consultare cu autorităţile să fie reluat pentru a preveni apariţia unor efecte secundare în relaţia cu consumatorii dar şi probleme colaterale suplimentare în contextul economic complex pe care îl traversăm".

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale include 22 de retaileri alimentari şi nealimentari: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Astia ar fi cei mai indicati ca sa ceara poporului sa iasa in strada pt Revolte si Revolutie, pt ca daca ii lasa in continuare pe d-alde Catu, Plavan, Ciuca Plavanului, Arafat, Ciolos, Barnica sa faca legea la guvernare, atunci, FALIMENT va scrie pe ei toti!

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
BTPay
GRAMPET GROUP
ALPHA BANK
ifep.ro
UNNPR
Hidroelectrica

Curs valutar BNR

07 Dec. 2021
Euro (EUR)Euro4.9485
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3946
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.7550
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8231
Gram de aur (XAU)Gram de aur251.5919

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
croco.ro
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro