AmRest sărbătoreşte doi ani de Burger King în România, timp în care a deschis 9 restaurante

G.U.
Companii / 27 septembrie

AmRest sărbătoreşte doi ani de Burger King în România, timp în care a deschis 9 restaurante

Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante şi servicii alimentare, a împlinit doi ani pe piaţa din România, informează compania într-un comunicat de presă. De la deschiderea primului restaurant în septembrie 2019 în Bucureşti, compania a continuat să se extindă, în ciuda contextului pandemic, ajungând să deţină 9 resturante în ţară. În luna iulie a acestui an, AmRest a deschis primul restaurant Burger King în Braşov, marcând astfel debutul extinderii pe plan naţional.

Potrivit comunicatului, compania a privit pandemia drept o oportunitate de dezvoltare şi de a identifica noi modalităţi de a spori interacţiunea cu consumatorii, concentrându-se pe consolidarea strategiei de comunicare în mediul digital. Încă de la debutul pandemiei, Burger King s-a adaptat rapid la nevoile consumatorilor, integrând în timp record serviciul de food delivery prin parteneriate cu aplicaţii de delivery, ulterior dezvoltându-şi serviciile de take away şi pick-up. În ultimul an, consumatorii au putut beneficia de o serie de oferte dedicate prin intermediul aplicaţiilor de delivery partenere Burger King, precum reduceri pentru achiziţionarea celor mai noi produse lansate în România.

În materie de inovaţii, anul acesta, Burger King a adus în România primele produse Plant-Based - Plant Based Whopper & Plant-Based Nuggets - care reprezintă o alternativă gustoasă pentru toţi cei care îşi doresc să experimenteze produse fără carne, dar care vor să se bucure în continuare de gustul incomparabil al produselor vedetă Burger King. Produsele au fost concepute împreună cu The Vegetarian Butcher, un specialist în dezvoltarea produselor de tip plant-based. Cele două companii s-au reunit pentru a crea produse care ar putea schimba industria QSR pentru totdeauna.

"La doi ani de când Burger King a intrat pe piaţa din România, ne putem mândri cu faptul că am dus mai departe planul nostru de extindere la nivel naţional. În acelaşi timp, am reuşit, ca şi până acum, să ne atingem obiectivele strategice, chiar şi în plină pandemie. De asemenea, acţiunile noastre sunt gândite ţinând cont de nevoile şi cerinţele clienţilor noştri, cărora ne dorim să le răspundem cât mai bine. Comunicarea în mediul online a demonstrat că aduce multe beneficii business-ului nostru, de aceea vom continua să investim în mediul digital - atât în comunicarea cu consumatorii, cât şi în serviciile de delivery - în acord cu obiectivul nostru de a atrage noi clienţi şi de a-i ţine aproape pe cei fideli.", a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

"În ceea ce priveşte viitorul, ne dorim să ne extindem cel puţin la fel de mult ca în aceşti doi ani de când suntem prezenţi pe piaţa din România. Avem în plan noi deschideri şi luăm în considerare şi extinderea în alte oraşe mari din ţară, aşa cum este firesc. Deschiderea primului restaurant Burger King în afara Bucureştiului, la Braşov, reprezintă doar primul pas dintr-un plan de extindere la nivel naţional pe care vom continua să îl implementăm. În primul an de la intrarea pe piaţa din România ne-am concentrat pe consolidarea prezenţei Burger King în Bucureşti. Acum, după doi ani, extinderea la nivel local şi naţional reprezintă prioritatea noastră.", a declarat Adrian Popovici, Area Manager Burger King România.

Cei doi ani de prezenţă pe piaţa din România a Burger King se traduc prin:

- Peste 700.000 de burgeri Whopper vânduţi

- Peste 30.000 produse Plant-Based vândute de la lansarea din aprilie 2021

- 350 de angajaţi care au stat la dispoziţia clienţilor

- Oreo Shake - cel mai popular desert, peste 90.000 de shake-uri vândute

- Peste 24.000 de fani pe pagina oficială de Facebook Burger King România

În continuare, Burger King oferă fanilor săi un mediu sigur în tot spaţiul disponibil în locaţii şi respectă condiţiile de siguranţă printr-un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanţare socială impuse de autorităţi, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienţii se pot dezinfecta cu soluţiile disponibile în recipientele dedicate, notează sursa citată.

Opt dintre restaurantele Burger King se află în Bucureşti (trei de tip in-line şi cinci situate în centre comerciale), iar unul în Braşov. Acestea sunt deschise de luni până duminică după cum urmează:

Burger King Mega Mall - între orele 10:00 - 22:00

Bucureşti Burger King AFI Cotroceni - între orele 10:00 - 22:00

Bucureşti Burger King Universitate - între orele 09:00 - 22:00

Burger King Promenada - între orele 10:00 - 22:00

Burger King Băneasa Shopping City - aripa Feeria - între orele 10:00 - 22:00

Burger King Piaţa Sudului - între orele 09:00 - 22:00

Burger King Piaţa Victoriei - între orele 08:00 - 22:00

Burger King ParkLake - între orele 10:00 - 22:00

Burger King AFI Braşov - între orele între orele 10:00 - 21:00

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Înăuntrul Bursei de Valori din Bulgaria

Dtlawyers
BTPay
Apanova

Curs valutar BNR

22 Oct. 2021
Euro (EUR)Euro4.9467
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2501
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.6354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8655
Gram de aur (XAU)Gram de aur244.9416

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

eximbank.ro
gerocossen.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
thediplomat.ro
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro