ANALIZĂ MATHAUS:Produsele pentru încălzirea locuinţei au tendinţa de a tripla vânzările de Black Friday

V.G.
Companii / 8 noiembrie 2022

Produsele pentru încălzirea locuinţei au tendinţa de a tripla vânzările de Black Friday

Produsele pentru încălzirea locuinţei şi accesoriile din această categorie, obiectele sanitare şi cele destinate eficienţei energetice vor fi "vedetele" Black Friday 2022, potrivit estimărilor retailerului de bricolaj şi materiale de construcţii, arată un comunicat remis astăzi redacţiei.

Conform unei analize extinse asupra tendinţelor de consum din perioada reducerilor, cei mai mulţi români comandă online produse pentru sezonul rece şi profită de discount-uri pentru a se pregăti pentru iarnă. Pe baza acestora, Mathaus estimează o creştere de cel putin 15-20% peste anul trecut, în anumite oraşe care au depăşit acest prag şi în 2022.

Potrivit sursei citate, regiunile Moldova, Muntenia şi Oltenia au cei mai activi consumatori online de produse de bricolaj şi materiale pentru construcţii se arată în analiza vânzărilor online de Black Friday 2021. Potrivit datelor, Suceava este judeţul care a înregistrat cea mai mare creştere a comenzilor (+94) faţă de media lunară înregistrată în acest judeţ. Alte judeţe care au intrat în topul celor mai mari consumatori online de produse de bricolaj şi construcţii comandate în perioada de reduceri au fost Argeş (+70%), Dolj (+43%) şi Olt (35%). La polul opus, judeţele în care consumatorii au comandat mai puţin în perioadele cu discount au fost Cluj (-36%), Arad (-42%) şi Caraş Severin (-83%).

Bucureştiul, campion la comenzile online de materiale de construcţii

În topul comenzilor online în Black Friday 2021, pe categorii de produse, au intrat mobilierul şi obiectele sanitare, care şi-au dublat vânzările. Cele mai cumpărate produse la nivel naţional pe site-ul www.mathaus.ro au fost caloriferele, produsele şi accesoriile destinate încălzirii locuinţelor, care au înregistrat creşteri de peste 300% în perioada reducerilor. Pe locul doi, cu o creştere de 286% au fost generatoarele iar pe locul trei s-au situat electrocasnicele (+280%). Acestea au fost comandate cu preponderenţă în judeţe unde proiectele de construcţii sunt într-o continuă dezvoltare, precum Bucureşti, Timiş, dar şi în Călăraşi, Gorj şi Mehedinţi. Bucureştiul a comandat online cele mai multe produse din categoria materiale de construcţii, vopsea , zidărie şi sisteme pentru termoizolaţii.

"Comerţul online în domeniul materialelor de construcţii urmează aceleaşi reguli precum categoriile clasice de produse. De Black Friday observăm o creştere majoră a comenzilor, stimulată de facilităţile integrate oferite de Mathaus.ro, precum livrarea la domiciliu cu maşinile din flota proprie, indiferent de greutatea şi cantitatea comandată. În prezent, flota Arabesque numără peste 1000 de maşini specializate, fiind unul dintre avantajele competitive ale brandului" spune Marinela Bujor, director de marketing & eCommerce Arabesque.

Potrivit analizei Mathaus, 57% din comenzi au avut livrare cu flota proprie, iar diferenţa a fost asigurată prin intermediul curierilor parteneri.

"În ultimii doi ani, rutina cumpărăturilor a integrat comenzile online, indiferent de produse. Pe site-ul www.mathaus.ro se cumpără fier beton pentru fundaţie, centrale termice, sisteme de încălzire prin pardoseală, cabluri pentru instalaţia electrică, până la tapet pentru camera copilului. Ceea ce observăm este o creştere a încrederii în online pe aceste segment de produse" spune Marinela Bujor, director de marketing & eCommerce Arabesque.

Black Friday la Mathaus cu reduceri de până la 60%

Analiza făcută de retailerul român de bricolaj şi materiale pentru construcţii vine în contextul în care comportamentul de consum al publicului său dictează tipurile de reduceri oferite de Black Friday. De aceea, de Black Friday 2022 peste 5000 de produse vor avea discount-uri de până la 60%. Campania începe miercuri seara, pe 9 noiembrie, iar ofertele sunt disponibile în online şi offline în perioada 9-14 noiembrie.

Pentru segmentul "Garduri şi împrejmuiri", retailerul anunţă reduceri de până la 20% la panourile de gard, şipcă metalică, policarbonat, plasă de umbrire şi alte produse similare. Materialele pentru finisaje şi amenajări au reduceri de până la 56%, din această categorie făcând parte gipsul carton, gresia, faianţa, parchetul şi plintele.

Discounturi considerabile vor fi la articolele termice, sanitare şi electrocasnice, unele dintre ele având discounturi de până la 60%. De asemenea, clienţii pot comanda centrale, radiatoare, calorifere electrice, electrocasnice, aparate de aer condiţionat la jumătate din preţ. Reduceri semnificative de preţ, de până la 50% sunt aplicate utilajelor şi uneltelor de tip betoniere şi bormaşini, precum şi la produsele electrice şi de iluminat.

Cei care vor să îşi amenajeze casa vor găsi reduceri de până la 56% la mobilier şi decoraţiuni, de 32% pentru vopsea şi lac, 27% la utilajele de grădinărit şi 20% pentru termoizolaţii, se precizează în comunicat.

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “Securitatea cibernetică”
Avocat Ianul Alexandra
Electromagnetica
BTPay
cautavocat.ro
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

06 Feb. 2023
Euro (EUR)Euro4.9036
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5570
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9186
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4789
Gram de aur (XAU)Gram de aur274.4439

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro