Aquila ţinteşte dublarea EBITDA în 5 ani, prin evoluţie organică şi achiziţii

G.D.
Piaţa de Capital / 6 octombrie

Aquila ţinteşte dublarea EBITDA în 5 ani, prin evoluţie organică şi achiziţii

Aquila ţinteşte dublarea EBITDA în următorii cinci ani, atât prin creştere organică, cât şi prin achiziţia de companii cu un nivel ridicat al indicatorului, anunţă oficialii companiei în cadrul conferinţei Wood & Company Frontier Investor Days, conform unui comunicat remis redacţiei.

"Avem un istoric de creştere consistentă în business, cu o rată medie de creştere anuală a veniturilor de 26% în ultimii 3 ani. În plus, înregistrăm o creştere a EBITDA de 2.6 ori în 2021, faţă de 2018, atât prin evoluţie organică, cât şi prin achiziţiile efectuate. Dublarea EBITDA în următorii 5 ani este un obiectiv esenţial al strategiei noastre, deoarece ne propunem să creştem şi să optimizăm, în continuare, business-ul, atât prin creştere organică, cât şi prin achiziţii - acolo, ţinta de EBITDA este mai mare decât media noastră actuală. Îmbunătăţirea marjelor este una dintre direcţiile importante din strategia noastră, alături de creşterea organică şi prin achiziţii, păstrând şi accentul pe dezvoltarea brandurilor proprii. Ne concentrăm activ pe maximizarea expunerii în canalele cu rate de creştere mai mari, cu marje mai bune, precum HoReCa şi Gas Station (benzinării)", declară Jean Dumitrescu, Investor Relations Director, Aquila

Potrivit sursei citate, reprezentanţii companiei iau în considerare achiziţia unor producători de branduri de top în segmentul în care activează, complementare cu portofoliul actual de produse vândute, şi analizează posibile sinergii la nivelul lanţului de distribuţie.

În ceea ce priveşte brandurile proprii existente în portofoliul nostru, precum Gradena sau LaMasa, ne concentrăm pe creşterea gamei de produse şi a prezenţei în rafturile magazinelor şi în HoReCa.

"Căutăm să păstrăm permanent un echilibru între creşterile de preţ şi volume, respectiv să ne concentrăm pe accesibilitatea produselor noastre pentru clienţi, mai ales în contextul actual al evoluţiei preţurilor, la nivel global", adaugă Dumitrescu.

Produsele vândute de Aquila reprezintă mărci consacrate, din diferite categorii: produse de îngrijire personală - Rexona, Dove; dulciuri - Kinder, Rafaelo, Snickers sau Mars; cafea - Lavazza; produse de curăţenie - Dero, Cif sau Cocolino; sau mâncare pentru animale de companie - Whiskas sau Pedigree, subliniază sursa citată.

În prezent, sistemele Aquila migrează spre soluţia Microsoft Dynamics 365, pe baza experienţelor anterioare pozitive cu soluţiile ERP Microsoft, a posibilităţilor de personalizare a unor soluţii specifice business-ului, şi de conectare cu alte software-uri specializate.

Şi activităţile logistice sunt planificate şi monitorizate cu ajutorul unui software specializat de management - Warehouse Management System, care permite eficientizări şi îmbunătăţiri continue ale fluxurilor de intrare, depozitare şi pregătire a comenzilor, precum şi a serviciilor cu valoare adăugată, precum ambalări promoţionale sau etichetări.

Compania foloseşte şi soluţii inovatoare, precum sistemul Pick-by-light - pregătirea comenzilor pe bază de culori, care au permis optimizarea productivităţii şi care vor fi extinse, pe termen scurt şi mediu, şi în alte depozite cu volume importante.

Aquila şi-a anunţat noile ţinte în cadrul conferinţei Wood & Company Frontier Investor Days. Dezvoltarea brandurilor proprii este una dintre direcţiile strategice de dezvoltare anunţate de companie, alături de aria de M&A, creşterea organică şi optimizarea operaţiunilor, cu accent sporit pe componenta de digitalizare, se mai arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Avocat Ianul Alexandra
Apanova
BTPay
Electromagnetica
DIGI
arsc.ro
roovi.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

29 Noi. 2022
Euro (EUR)Euro4.9184
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7383
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9890
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6933
Gram de aur (XAU)Gram de aur267.3958

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro