Armorum inregistraza crestere de 20% in 2024 si isi consolideaza pozitia pe piata de e-commerce a echipamentelor de protectia muncii

M.P.
Companii / 11 iunie

Armorum inregistraza crestere de 20% in 2024 si isi consolideaza pozitia pe piata de e-commerce a echipamentelor de protectia muncii

Armorum, un jucator important pe piata e-commerce dedicata echipamentelor de protectia muncii, a inregistrat, in 2024, o cifra de afaceri de peste 4 milioane de lei, marcand o crestere de aproximativ 20% fata de anul precedent. Cifrele confirma traiectoria ascendenta sustinuta de o strategie axata pe produse premium si investitii in infrastructura online si fizica. Performanta solida este completata de o crestere a profitului net de +17% in 2024, conform unui comunicat transmis redacţiei.

Pentru anul 2025, Armorum a previzionat o crestere de 25%, vizand o cifra de afaceri de peste 5 milioane de lei (echivalentul a aproximativ 1 milion de euro). Primele cinci luni ale anului 2025 indica deja o evolutie de +31% fata de perioada similara a anului trecut.

Strategie axata pe produse premium si diversificarea portofoliului

Pozitionarea Armorum pe segmentul premium este sustinuta de o pondere de 40% din veniturile totale generata de produse ale brandurilor premium.

„Investitiile constante, extinderea portofoliului si pariul nostru pe produsele premium ne-au permis sa raspundem nevoilor complexe ale pietei, pe de-o parte si sa producem o schimbare de mind-set in piata. Vedem o crestere a cererii pentru solutii complete de protectie, premium, iar abordarea noastra holistica, care include atat echipamente de baza, cat si produse specializate de nisa, ne diferentiaza. Angajamentul nostru de a oferi echipamente de protectia muncii de top nu este doar un slogan, ci o realitate sustinuta de de increderea pe care ne-o acorda partenerii nostri”, a declarat Ovidiu Daramus, cofondator si general manager al Armorum.

Desi aproximativ 80% din volumele totale de vanzari sunt realizate in categoriile de imbracaminte si incaltaminte de munca, Armorum a inceput o diversificare semnificativa catre categorii complementare, cum ar fi bocanci outdoor / de trekking / tactici si echipamente de lucru la inaltime, extinzandu-si astfel oferta pentru a raspunde nevoilor diverse ale pietei, potrivit comunicatului.

Investitii in online, in capacitati de stocare si valoare a comenzii medii in crestere

Chiar daca activitatea B2B este strans legata de platforma online, compania a avut, in 2024, o abordare integrata, ce a inclus metode traditionale de vanzari, precum vizite la clienti si sampling. In prezent, catalogul online Armorum se apropie de 2000 de produse, incluzand variatiile.

Comanda medie online a Armorum se situeaza in jurul valorii de 600 de lei si inregistreaza o tendinta de crestere de la an la an. Evolutia este atribuita extinderii constante a portofoliului de produse, care genereaza un numar tot mai mare de comenzi complexe atat pe segmentele B2B si B2G, cand si pe segmentul B2C.

„Cresterea comenzii medii reflecta nu doar increderea crescuta a consumatorilor in produsele premium, cat si succesul diversificarii strategiilor de vanzare si a optimizarii capacitatilor de stocare si livrare. Suntem constienti ca investitiile in platforma online si in publicitate sunt esentiale pentru a mentine ritmul de crestere, mai ales avand in vedere presiunea crescuta din partea jucatorilor internationali. Ne concentram in continuare pe optimizarea experientei online si pe extinderea capacitatii de stocare, pentru a asigura livrari rapide si o disponibilitate excelenta a produselor noastre premium”, a mai declarat Ovidiu Daramus,

Principalii factori care au influentat costurile operationale in 2024 au fost investitiile in advertising online, necesare pentru a face fata presiunii jucatorilor internationali si sofisticarii solutiilor AI, precum si cresterea stocurilor. Aceasta din urma este o consecinta directa a dezvoltarii companiei si a dorintei de a raspunde asteptarilor clientilor de a primi comenzi rapid si de a avea acces la o varietate mare de optiuni, in special pentru produsele premium, se precizează în comunicat.

Armorum va deschide in 2025 primul magazin fizic, in Sibiu

Compania mizeaza in 2025 si pe dezvoltarea comertului clasic, printr-o investitie de 70.000 de EUR in primul magazin fizic, in Sibiu.

Locatia va avea o suprafata de 120 mp si va putea cuprinde produsele flaghsip din portofoliul Armorum, dispuse intr-un concept de retail modern.

Magazinul va fi localizat intr-o pozitie strategica, in zona industriala a Sibiului, in proximitatea A1 si a depozitului logistic al Armorum.

Amenajarea spatiului va include materiale familiare clientilor, simbolice pentru utilizatorii echipamentelor de protectie a muncii - beton si metal. Totodata, elementele grafice folosite in designul magazinului duc cu gandul la spatii precum ateliere sau santiere, se mai menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0291
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3487
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3413
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9030
Gram de aur (XAU)Gram de aur470.4358

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb