Revista BURSA Construcţiilor

BCR Şcoala de Business lansează un curs nou de competenţe antreprenoriale

G.B
Miscellanea / 09 iunie

BCR Şcoala de Business lansează un curs nou de competenţe antreprenoriale

Platforma BCR Şcoala de Business pune la dispoziţia utilizatorilor un curs nou, despre "Succesul în vânzări: de la pitch la crearea de valoare", ce include 7 module, cu 18 materiale video şi 24 de chestionare, care vin în ajutorul tuturor celor care sunt interesaţi să-şi îmbunătăţească abilităţile de vânzare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Cursul a fost dezvoltat împreună cu Trend Consult, companie antreprenorială cu acţionariat 100% român, cu expertiză în soluţii pentru oamenii de vânzări, care de-a lungul timpului şi-a extins activitatea către consultanţă, training, evenimente şi experienţe digitale în zone cheie de business, de la leadership, cultură organizaţională şi până la experienţa clienţilor şi gestionarea abilităţilor intra şi interpersonale.

Noul curs din cadrul BCR Şcoala de Business este susţinut de către Marius Decuseară-Brandenburg, Senior Partner Trend Consult, şi urmează o serie de lecţii şi practici despre influenţarea deciziei de cumpărare, printr-o mai bună înţelegere a nevoilor clienţilor, dar şi prin gestionarea obiecţiilor acestora, cu o atenţie sporită în dezvoltarea unei oferte personalizate, se arată în comunicat.

"Lansarea cursului de vânzări pe platforma BCR Şcoala de Business este un moment aşteptat şi solicitat de antreprenori, pe care, personal, îl consider necesar în contextul actual, în care experienţa de vânzare se mută tot mai mult în online. Pentru că mai departe de construirea unei strategii omnichannel, cred că este nevoie să ne uităm la contactul uman şi la cum au evoluat tehnicile de vânzare în contextul digitalizării, pornind de la schimbarea comportamentului consumatorului şi înţelegerea nevoilor clienţilor. Pentru mine, vânzarea rămâne o experienţă, care are la bază curiozitatea şi pasiunea. Consider că este foarte important cum îi faci pe clienţi să se simtă, astfel încât să le câştigi încrederea, să îi fidelizezi şi să recomande mai departe produsul şi afacerea ta. Iar, pentru asta, un bun vânzător trebuie să ştie să îşi adapteze discursul, să fie gata să răspundă la întrebările despre diferenţierea produsului pe piaţă şi să poată oferi o experienţă personalizată, memorabilă, dupa care tânjim cu toţii", a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Retail & Private Banking BCR.

"A vinde cu succes înseamnă să creezi valoare pentru partenerii tăi de afaceri. Iar ca să oferi valoare reală trebuie să îţi doreşti să construieşti o cultură superioară a serviciilor, care, de cele mai multe ori, se bazează pe curiozitate şi dorinţa de a acumula informaţii, pe înţelegerea nevoilor clientului şi empatie, dar, mai ales, pe respectarea promisiunilor. De-a lungul anilor, am descoperit că succesul în vânzări are la bază credibilitatea pe care o ai în faţa clientului, iar aceasta se construieşte cu tenacitate, pas cu pas. Micile eşecuri sunt inevitabile, însă pentru un vânzător trebuie să fie lecţii de viaţă, pe care să le folosească drept resursă pentru reuşită. Sunt încântat că alături de programul BCR Şcoala de Business am ocazia să împărtăşesc, cu antreprenorii români şi cu toţi cei interesaţi, cele mai bune practici în vânzări, care se bazează pe profesionalism şi etică în afaceri, pentru că relaţia client - vânzător se clădeşte cu integritate, valori şi principii sănătoase", a susţinut Marius Decuseară-Brandenburg, Senior Partner Trend Consult.

Cele 7 module ale cursului "Succesul în vânzări: de la pitch la crearea de valoare" îi ajută pe cei interesaţi de vânzări şi de lumea afacerilor să îşi definească stilul de vânzare, cu cele mai bune sfaturi şi practici ce abordează următoarele teme:

1.Decizia de cumpărare - Cum ia clientul decizii de cumpărare şi care este rolul vânzătorului în acest proces?

2.Procesul de cumpărare şi procesul de vânzare - Cum gestionăm aceste două procese din poziţia de vânzător?

3.Prospectarea - Importanţa acesteia şi modul eficient de implementare

4.Înţelegera nevoilor clientului - Cum gestionezi oportunităţile ce apar dinspre nevoile clientului

5.Prezentarea ofertei - Flexibilitatea vânzătorului şi adaptarea ofertei la nevoile clientului

6.Gestionarea obiecţiilor - Cum îţi creşti şansele de reuşită a vânzării în cazul obiecţiilor clientului?

7.Închiderea vânzării - Ce trebuie să ţii cont la încheierea discuţiei pentru a încheia cu succes vânzarea

La doar un an de la lansare, platforma BCR Şcoala de Business a ajuns la peste 16.000 de utilizatori, antreprenori, manageri, liber profesionşti, profesori şi studenţi care doresc să se pregătească pentru o aventură în lumea businessului, se mai arată în comunicat.

BCR Şcoala de Business este o platformă online cu lecţii şi sfaturi practice de business pentru antreprenorii aflaţi la început de drum, dar şi pentru cei experimentaţi, unde aceştia pot învăţa cum să îşi completeze abilităţile native şi simţul afacerilor cu cunoştinţele necesare pentru a avea un business inteligent. Platforma cuprinde în prezent 5 cursuri, ce au în total 38 de capitole, 70 de materiale video şi 64 de teste.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
BTPay
Allview
Stiri Locale
AAGES

Curs valutar BNR

18 Iun. 2021
Euro (EUR)Euro4.9250
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1340
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.4992
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7441
Gram de aur (XAU)Gram de aur238.2808

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Boromir
piperea.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
CCIB - Focus Bucuresti - iunie 2021
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro