Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de aproape 1 miliard de lei, în creştere cu 10% faţă de anul anterior, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Totodată, contribuţia fiscală a crescut cu 14%, depăşind pragul de 282 de milioane de lei virate la bugetul de stat.
„2024 a fost, fără îndoială, un an dificil (...), însă ne-am consolidat poziţia datorită unei abordări coerente”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier S.A. El a subliniat lansarea brandului Caraiman, implicarea în Campionatul European prin Bergenbier şi prezenţa la festivaluri cu mărcile premium din portofoliu.
Compania a bifat în 2024 al patrulea an consecutiv de creştere „double-digit”, pe fondul extinderii portofoliului, investiţiilor în branduri şi întăririi parteneriatelor comerciale.
Oana Popa, Director Financiar, a menţionat că rezultatele reflectă „adaptarea constantă la realităţile pieţei” şi o creştere de peste 53% a cifrei de afaceri în ultimii cinci ani. Totodată, Bergenbier rămâne prudentă pentru 2025, în contextul instabilităţii fiscale şi al majorării accizei la bere cu 10% de la 1 august.
„Vom continua planurile strategice (...) însă creşterile de taxe ne obligă să fim reticenţi în privinţa noilor investiţii”, a adăugat Mihai Voicu.
Opinia Cititorului