Blum România, la 30 de ani pe piaţa locală: cifră de afaceri în creştere

A.V.
Companii / 23 iunie, 20:23

Andrei Emil Miinea, director general Blum România (dreapta), şi Andreas Pusch, director regional Blum

Andrei Emil Miinea, director general Blum România (dreapta), şi Andreas Pusch, director regional Blum

Blum România marchează, în 2025, 30 de ani de prezenţă pe piaţa locală, timp în care a investit constant în extinderea reţelei de parteneri, în dezvoltarea profesională a clienţilor şi în alinierea la tendinţele internaţionale, potrivit unui comunicat al companiei.

Parte a grupului austriac Julius Blum GmbH, furnizor de soluţii de feronerie pentru mobilier, Blum şi-a început activitatea în România în 1995, într-o perioadă de tranziţie a pieţei de mobilier, introducând pe plan local produse inovatoare, balamale, glisiere, sisteme de ridicare, sisteme de compartimentare, cu accent pe durabilitate, ergonomie şi design funcţional. Astăzi, produsele Blum sunt utilizate de mii de producători locali, de la ateliere mici până la fabrici mari.

Andrei Emil Miinea, director general al companiei, declară: ”Privind în urmă, cei 30 de ani Blum în România au fost marcaţi de parteneriate autentice şi de o dorinţă constantă de a aduce valoare adăugată în industria locală. Privind spre viitor, ne dorim să continuăm pe acelaşi drum cu încredere, responsabilitate şi dorinţa de a inova. Le mulţumim partenerilor şi clienţilor noştri pentru încrederea oferită, iar echipei Blum pentru angajamentul şi profesionalismul de zi cu zi”.

Printre realizările Blum România se numără, conform sursei citate: un portofoliu complet de produse - de la sisteme clasice de balamale, până la tehnologii de mişcare silenţioasă, feronerie invizibilă şi accesorii care optimizează spaţiul de locuit; centre de training şi educaţie - Blum operează în Otopeni un showroom şi centru de formare tehnică unde sute de producători, tâmplari şi distribuitori participă anual la sesiuni specializate; prteneriate strategice - o reţea solidă de distribuitori şi colaborări extinse cu producători de mobilier şi designeri de interior, inclusiv extinderea în Republica Moldova, începând cu 2024.

Compania are propria platformă digitală, un ecosistem de unelte, şabloane şi ghiduri pentru prelucrarea profesională a produselor Blum.

Blum România menţionează că, faţă de 2015, cifra de afaceri a evoluat în sens pozitiv şi organic, iar numărul de angajaţi s-a dublat.

Noile direcţii strategice anunţate de companie sunt: lansarea Centrului de Excelenţă - un proiect care va include săli de conferinţă pentru evenimente naţionale şi internaţionale, spaţii moderne de training şi un laborator de inovaţie, transformând România într-un hub regional de educaţie în feronerie şi design de mobilier; dezvoltarea produselor smart - precum AMPEROS, un sistem modular de alimentare electrică integrat în mobilier, pregătit să susţină viitorul caselor inteligente; Cabinet Configurator - platformă de configurare digitală adaptată tâmplarilor români, care reduce erorile şi optimizează procesul de producţie; sustenabilitate activă - 90% din deşeuri reciclate, reducerea amprentei de carbon, investiţii în transporturi ecologice şi produse concepute pentru durabilitate.

Dosar BURSA - Crizele Apocalipsei
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0795
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3468
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4530
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8584
Gram de aur (XAU)Gram de aur470.5238

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
industrylink.eu
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb