Bolt Business, divizia de servicii corporate a platformei Bolt, a înregistrat o creştere de 66% a cifrei de afaceri în ultimele 12 luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei. O evoluţie similară a fost remarcată şi în ceea ce priveşte atragerea de noi clienţi: în luna iunie 2025, numărul companiilor nou înscrise a fost cu 66% mai mare decât în aceeaşi lună din 2024.
În prezent, peste 5.000 de companii din România utilizează săptămânal serviciile Bolt Business, în timp ce 1.300 de firme au adoptat platforma în ultimele 12 luni. Creşterea vine pe fondul nevoii tot mai mari a companiilor de a centraliza şi eficientiza cheltuielile de mobilitate pentru angajaţi, într-un context în care beneficiile precum tichetele de masă, transportul subvenţionat şi asigurările private de sănătate sunt prioritare pentru salariaţi, conform unui studiu Bolt realizat în patru pieţe europene.
„Faptul că fiecare client business are un account manager dedicat ne-a ajutat să creştem retenţia şi să construim relaţii solide, bazate pe încredere. Suntem pe un trend ascendent şi vedem în continuare potenţial semnificativ de creştere”, a declarat Bogdan Clipici, Country Manager Bolt Business.
Un alt element care a contribuit la expansiune este succesul cupoanelor Bolt Business, lansate în 2024. Acestea permit firmelor să ofere curse gratuite sau subvenţionate clienţilor ori angajaţilor, funcţionalitate apreciată în special în sectorul corporate.
„Suntem tot mai des percepuţi ca parteneri strategici, nu doar ca furnizori de servicii. Funcţionalităţi precum cupoanele ne ajută să le oferim partenerilor noştri instrumente eficiente pentru atragerea şi loializarea propriilor clienţi”, a adăugat Clipici.