Brand Management a înregistrat în anul 2021 o creştere cu 165% a cifrei de afaceri

F.D.
Companii / 30 iunie

Laurenţiu Jiga, fondator şi CEE Managing Director Brand Management

Laurenţiu Jiga, fondator şi CEE Managing Director Brand Management

Brand Management, liderul pieţei de indoor advertising, raportează o creştere a cifrei de afaceri în 2021 cu 165%, de la 2,4 milioane lei (2020) la 6,35 milioane lei (2021), se arată într-un comunicat de presă.

Conform sursei citate, această creştere a venit pe fondul unui număr de clienţi mai mare, dar şi datorită relaxării restricţiilor post pandemie.

"Tăierile de bugete de advertising au fost primul şi cel mai important obstacol în perioada Covid 19, dar acest lucru ne-a împins la a găsi soluţii pentru a ne eficientiza oferta, printr-o colaborare mai strânsă cu dezvoltatorii de centre comerciale din România.", declară Laurenţiu Jiga, fondator şi CEE Managing Director Brand Management.

Faţă de anul anterior, numărul de clienţi a crescut în anul 2021, tendinţă care se păstrează şi anul acesta, când Brand Management estimează că numărul clienţilor de indoor advertising se va mări cu până la 200%. De altfel, având în vedere rezultatele primelor şase luni ale anului 2022, trendul crescător se poate observa şi în cazul bugetelor alocate reclamelor de interior.

"Ne aşteptăm la o cifră de afaceri cu aproximativ 20% mai mare anul acesta. În cei 20 de ani în care ne-am concentrat exclusiv pe dezvoltarea pieţei de indoor advertising, am observat că piaţa noastră, prin comparaţie cu cea europeană, completează expunerea de digital screens cu expunerea clasică, ce garantează o vizibilitate 24/7. Acesta este un mare avantaj, pentru că astfel brandul este văzut oricnd se ia decizia de cumpărare. Este, de altfel, unul dintre aspectele care influenţează pozitiv trendul crescător al pieţei.", spune Laurenţiu Jiga.

Cu o cotă de piaţă de 11%, în creştere cu patru procente faţă de anul 2020, compania a luat o decizie strategică de dezvoltare în perioada pandemiei.

"Sectorul de indoor advertising a suferit în urma lockdown-urilor, ceea ce ne-a dat răgaz să ne reinventăm, să găsim oportunitatea de criză şi astfel să fim alături de partenerii şi clienţii noştri cu soluţii adaptate nevoilor pe care le au azi. Am început digitalizarea proceselor în interiorul companiei, dar şi dezvoltarea unei platforme full-service prin care să facilităm tranzacţionarea de spaţii publicitare de interior în aceeaşi manieră precum în cazul web advertising. Prin acest proiect, ne aliniem tendinţei generale de transformare digitală care se petrece în piaţă în majoritatea companiilor mari.", arată Laurenţiu Jiga.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

csalb.ro
Electromagnetica
arsc.ro

Curs valutar BNR

16 Aug. 2022
Euro (EUR)Euro4.8831
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0705
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7936
Gram de aur (XAU)Gram de aur275.0848

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro