Branduri, poveşti de succes, eleganţă şi rafinament; Celebrarea excelenţei feminine la Gala BURSA „She Leads”

Emilia Olescu
Ziarul BURSA #Companii / 7 iulie

Branduri, poveşti de succes, eleganţă şi rafinament; Celebrarea excelenţei feminine la Gala BURSA „She Leads”

Peste 200 de femei antreprenor sau cu funcţii de conducere s-au adunat, joi seara, în grădina de vară a Hotelului Crowne Plaza, pentru a sărbători succesul şi excelenţa în afaceri.

Branduri, poveşti de succes, eleganţă şi rafinament; Celebrarea excelenţei feminine la Gala BURSA „She Leads”

"She Leads - Gala excelenţei în business”, eveniment organizat de Ziarul BURSA, s-a bucurat de un succes fulminant în rândul femeilor de afaceri din economia românească, care au socializat, s-au relaxat ori au pus la cale colaborări noi.

Gala de săptămâna trecută este, în fapt, o prelungire a evenimentelor BURSA dedicate antreprenoriatul feminin şi business-ului în general.

Branduri, poveşti de succes, eleganţă şi rafinament; Celebrarea excelenţei feminine la Gala BURSA „She Leads”

De-a lungul serii, femeile care conduc o parte a economiei româneşti au strălucit în ţinute elegante, bucurându-se de momentele artistice, de prezentările de modă şi de tombola cu premii consistente pregătite de ziarul BURSA. Nu în ultimul rând, 19 dintre femeile de succes prezente la eveniment au fost distinse cu premii de excelenţă pentru activitatea, creativitatea, rezilienţa şi leadershipul de care dau dovadă, contribuind la dezvoltarea economiei ţării.

Evenimentul a fost deschis de doamna Mihaela Frăsineanu, consilier de stat la Cancelaria Primului Ministru, care le-a transmis femeilor prezente la Gală să continue să fie consecvente în activitatea lor.

Surprizele muzicale au fost oferite de Marcela Onofrei, care a interpretat o serie de coveruri la saxofon. Ţinute de zi şi de seară au fost purtate de manechinele aduse de Laura Rosa şi Cristallini, care au defilat pe covorul roşu, cu eleganţă şi rafinament.

Circa 20 de premii au fost câştigate de norocoşii serii, în cadrul tombolei din care au ieşit sejururi pe Litoral, bijuterii, cosmetice, proceduri estetice şi accesorii.

Decorul estival de o eleganţă deosebită a fost asigurat de Bloom Craft Deco.

Două branduri renumite de modă, pe covorul roşu al evenimentului BURSA "She Leads - Gala excelenţei în business”

Partenerul principal al evenimentului "She Leads - Gala excelenţei în business”, care a oferit şi una dintre prezentările de modă, a fost brandul francez Laura Rossa, născut în inima fermecătoare a Parisului - un oraş sinonim cu eleganţa atemporală şi alura artistică. Îmbinând rafinamentul clasic cu o margine modernă îndrăzneaţă, Laura Rossa încearcă să redefinească rafinamentul, oferind colecţii care transcend tendinţele efemere şi inspiră fiecare femeie să-şi exprime esenţa unică şi stilul personal.

Branduri, poveşti de succes, eleganţă şi rafinament; Celebrarea excelenţei feminine la Gala BURSA „She Leads”

De fapt, Laura Rossa este un brand dedicat femeii care nu cere permisiunea să strălucească. Ea o face, zi de zi, cu naturaleţe. Fiecare piesă - fie că este rochie, palton, sacou sau parfum - este o extensie a acestui manifest.

Povestea brandului începe cu Hoda Alaia, o femeie care, încă din copilărie, visa croieli, texturi şi forme. Născută într-o familie în care moda era limbajul tăcut al eleganţei, Hoda desena haine înainte să ştie ce e haute couture. Îi plăcea să observe, să creeze, să simtă materialele. A crescut într-un mediu care a cultivat nu doar stilul, ci şi respectul profund pentru meşteşug - iar acea pasiune nu a fost o etapă, ci o misiune.

La sfarsitul anilor 70ʼ, Hoda Alaia, membră a unei familii franco-tunisiene care a pus bazele prestigiosului Maison Alaia, a început să deseneze schiţe pentru propriile haine, ghidată de un gust rafinat şi o dorinţă autentică de a se exprima prin eleganţă.

Colabora îndeaproape cu Azzedine Alaia, figură centrală în istoria modei, care, în acea perioadă, lucra inclusiv în cercurile Christian Dior.

Azzedine i-a transpus ideile în creaţii couture unicat, realizate special pentru ea. Această complicitate creativă a transformat atelierul într-un spaţiu intim al stilului personal, unde fiecare piesă purta amprenta vizuală distinctivă a Hodei.

Acea estetică profund personală s-a transformat, treptat, într-un cod stilistic distinct, cultivat cu rigoare şi sensibilitate.

Din această fundaţie - o fuziune între tradiţia couture a familiei Alaïa şi propria viziune asupra feminităţii - s-a născut, ani mai târziu, identitatea Laura Rossa: un brand care poartă în ADN-ul său eleganţa atemporală, grija pentru detaliu şi forţa rafinată a creaţiei autentice.

Dar timpul a trecut, iar Hoda a îmbătrânit. Conştientă că nu va putea duce singură mai departe tot ce şi-a propus, a ales să lase în urmă ceva durabil. Le-a încredinţat copiilor săi această moştenire - un brand care să întruchipeze valorile ei, rafinamentul şi forţa feminină. Aşa a prins contur Laura Rossa - o promisiune transmisă mai departe şi transformată în realitate.

Numele brandului nu este ales întâmplător. Este numele unei persoane foarte dragi Hodei, o femeie care i-a inspirat eleganţa şi forţa.

Laura Rossa şi-a deschis primul atelier de creaţie în Franţa, pe Avenue des Champs-Elysees, marcând astfel o întoarcere simbolică acolo unde a început povestea.

Extinderea internaţională a brandului a avut loc în 2024, odată cu deschiderea primului magazin din România, în cadrul JW Marriott, urmată de inaugurarea spaţiului din Schwetzingen, Germania. În paralel, colecţiile Laura Rossa au fost introduse în locaţii premium din aeroporturi internaţionale. Astăzi, Laura Rossa este prezentă în peste 30 de pieţe din Europa, nordul Africii şi Orientul Mijlociu.

Branduri, poveşti de succes, eleganţă şi rafinament; Celebrarea excelenţei feminine la Gala BURSA „She Leads”

Cea de a doua prezentare de modă a fost oferită de Cristallini.

Pe parcursul celor peste 14 ani de la fondare, Cristallini a fost prezent în mod repetat pe podiumurile de la Paris si New York, cu apariţii impresionante pe Covorul Roşu de la Hollywood, unde a devenit cu rapiditate un brand de referinţă.

Într-un mediu elegant, designerul propune o diversitate de colecţii: cocktail, de seară, haute couture, mireasă, costume şi paltoane, toate confecţionate din cele mai fine materiale. Un fascinant tablou de nuanţe şi desene împleteşte o armonie vizuală unică: tăieturi de tip prinţesă, simbol al luxului, broderii executate manual, catifea şi dantelă, pene, tul de mătase, lână, caşmir, ornamente cu mărgele, siluete sirena, stiluri sofisticate şi senzuale simultan.

Ceilalţi parteneri ai evenimentului, fără de care acesta nu ar fi fost posibil, au fost Gral Medical, Kasper Development, Eon Energie Romania, Phoenicia Hotels, Patria Bank, Garanti BBVA, Demgy Romania, Ferma Baciu, Nova Tech Med, DO Security, Bursa de Valori Bucuresti, PEPSICO, Kaufland, DM, Dr. Pascal, Stil Diamonds, Bioderma, Cristallini, Consiglieri, Caresta, Elite Magazine, Jos Pălăria, Bloom Craft Deco, Lensa, Schlumberger, Mozart, Domeniile Ostrov, Magnolia, Eisberg, Nescafe Dolce Gusto, Leonidas, NUII, Infinitum, Cosmetrice, Sweet Mountain, Sun Events, Happy Forever By Andreea, ARSC.

Evenimentul "She Leads - Gala excelenţei în business” a fost organizat în colaborare cu Asociaţia Hestia.

Premiantele "She Leads - Gala excelenţei în business”:

- Andreea Negru - fondatoarea Asociaţiei pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton (ADAA) şi preşedintele Patronatului European al Femeilor de Afaceri (PEFA);

- Loredana Chitu - Partener la Dentons România, Coordonatoarea Practicii de Capital Markets, Membru Independent în Consiliul de Administraţie al Bursei de Valori Bucureşti şi preşedintele Comitetului de Remunerare;

- Claudia Griech - CEO E.ON Energie România;

- Alina Paul - CEO DO Security;

- Virginia Oţel, Director General Adjunct la Garanti BBVA Leasing şi Director de Comunicare Corporativă la Garanti BBVA;

- Estera Anghelescu - Director de Recrutare & Employer Branding la Kaufland România;

- Mihaela Hristea - Senior Marketing Manager Beverages la PepsiCo România;

- Oana Belu - CEO Domeniile Ostrov;

- Elena Păun - Phoenicia Hotels;

- Nicoleta Scarlat - Eisberg România;

- Ana Baciu - CEO Ferma Baciu;

- Irina Văcărean - CEO Nova Tech Med;

- Teodora Ţarog - director general DEMGY Făgăraş;

- Silvia Sticlea - CEO Nestle Romania;

- Elena Laura Hodorog - CEO Laura Rossa;

- Georgeta Şerban - director general GRAL Medical;

- Georgiana Stănciulescu - director general adjunct în cadrul Patria Bank;

- Daniela Kasper - fondator Kasper Development;

- Andreea Costal Oanţă - fondator Caresta.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

04 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0600
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2961
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4155
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8673
Gram de aur (XAU)Gram de aur460.7924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
ccib.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb