Bringo anunţă parteneriatul cu Sodexo şi Up România

V.G.
Companii / 25 octombrie 2022

Bringo anunţă parteneriatul cu Sodexo şi Up România

Bringo, platforma specializată în cumpărături online şi livrare la domiciliu, introduce, începând cu această lună, posibilitatea de a plăti comenzile plasate în aplicaţie prin carduri de masă (Gusto Pass oferit de Sodexo şi Up Dejun oferit de Up România) şi carduri cadou (Up Cadou oferit de Up România), arată un comunicat de presă transmis redacţiei.

Potrivit sursei citate, noua opţiune este disponibilă ca urmare a planurilor de îmbunătăţire a aplicaţiei şi este rezultatul parteneriatelor cu cei mai importanţi emitenţi de pe piaţa din România - Sodexo Benefits and Rewards Services (BRS) şi Up România.

Introducerea opţiunii de plată prin cardurile de masă şi cardurile cadou reprezintă un pas natural pentru Bringo, liderul segmentului de e-grocery în România, în contextul extinderii comerţului online, a diversificării nevoilor utilizatorilor aplicaţiei şi a schimbării comportamentului acestora către simplitate şi accesibilitate. Un studiu realizat de Asociaţia Profesională a Emitenţilor de Tichete (APET) arată că aproape 90% dintre clienţii săi declară că intenţionează să ofere beneficii extrasalariale angajaţilor, iar cardurile de masă rămân pe primul loc în preferinţele acestora (47%). Mai mult, studiul susţine importanţa acestui tip de beneficiu - 63% dintre companiile cliente consideră cardurile de masă ca fiind esenţiale în pachetul extrasalarial.

"Începând de astăzi, clienţii Bringo au parte de o aplicaţie cu un design nou şi un stack tehnic îmbunătăţit, care să poată face faţă numărului tot mai mare de magazine din marketplace. Ne-am dorit mult să venim în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor aplicaţiei şi să le putem oferi acestora experienţa de a face cumpărături online folosind cardurile de masă şi cardurile cadou. Sunt foarte mândru de ceea ce am putut construi, clienţii noştri vor putea plasa comenzi şi plăti printr-o varietate de metode şi doar din câteva click-uri. Astăzi am reuşit să lansăm câteva din proiectele mari ale aplicaţiei Bringo şi, pe lângă echipele de personal shoppers, reuşim să ne deservim clienţii cu servicii lansate în premieră în spaţiul digital", a declarat Adrian Urdar, Chief Product Officer Bringo.

Această metodă de plată prin carduri Sodexo Gusto Pass, Up Dejun şi Up Cadou va fi exclusiv online, iar platforma Bringo va funcţiona similar celei cu carduri bancare şi va fi disponibilă, în primă fază, pentru cumpărături prin Bringo de la Carrefour Hypermarket, Cora si PENNY. Odată finalizat coşul de cumpărături de la magazinele partenere, utilizatorul este redirecţionat către pagina cu detaliile livrării şi ale plăţii; în secţiunea metodelor de plată, utilizatorii vor putea introduce datele cardului de masă sau cardului cadou, fiind posibilă şi salvarea acestuia pentru viitoare cumpărături. Pentru cei care vor dori să folosească Bringo, ca urmare a adăugării acestei opţiuni, dar nu au încă un cont în platformă, aplicaţia este disponibilă pentru descărcare în App Store şi Google Play.

"Parteneriatul cu Bringo, reprezintă un pas înainte în strategia noastră de a oferi consumatorilor o experienţă digitală cât mai completă, de a-şi putea plăti cumpărăturile online, rapid şi de oriunde. În acelaşi timp, extindem reţeaua de afiliaţi online şi aducem oferte relevante, atrăgătoare, care răspund nevoilor lor actuale. Oferim astfel o experienţă valoroasă tuturor angajaţilor care primesc cardurile de masă Gusto de la Sodexo. Plata cu cardul de masă este disponibilă în aplicaţia Bringo şi promite o experienţă simplă de înrolare şi salvare a detaliilor de plată, ca în cazul oricărui alt card bancar", a spus Silviu Ştefan, Partnerships & Merchants Manager, Sodexo România.

"Ne bucurăm să oferim beneficiarilor noştri de carduri de masă Up Dejun această oportunitate, însă este important şi că utilizatorii de carduri Up Cadou pot să folosească aceste carduri în aplicaţie. Previzionăm că va creşte numărul de angajatori care vor oferi acest beneficiu cu ocazia sărbătorilor de iarnă, pentru că este un beneficiu din ce în ce mai apreciat. Ştim cât de important este timpul pentru angajaţi, motiv pentru care ne dorim ca această funcţionalitate să le vină în ajutor. La baza deciziei de a încheia acest parteneriat a stat dorinţa lor de a putea face cumpărături pe platforme digitale şi de a se bucura din plin de beneficiile extrasalariale", declară Loredana Vătăvoiu, Director Marketing Up România.

Conferinţa “Securitatea cibernetică”
Avocat Ianul Alexandra
Electromagnetica
BTPay
cautavocat.ro
danescu.ro
arsc.ro
Gala Regista 2023

Curs valutar BNR

07 Feb. 2023
Euro (EUR)Euro4.9022
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5747
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9405
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4884
Gram de aur (XAU)Gram de aur275.3601

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro