Bucharest Tech Week 2025, a reunit peste 31.000 de participanţi, consolidându-şi poziţia de eveniment de referinţă pentru ecosistemul tech local şi regional, potrivit unui comunicat Bucharest Tech Week emis redacţiei. Festivalul a inclus atât o componentă B2C - Tech Expo, cât şi o serie de Business Summits adresate profesioniştilor din domenii digitale esenţiale.
Tech Expo, desfăşurat pe 14-15 iunie la Romexpo, a atras aproximativ 30.100 de vizitatori care au interacţionat cu peste 1.400 de produse şi soluţii inovatoare prezentate de mai mult de 50 de parteneri. Publicul a testat vehicule electrice, dispozitive smart home, roboţi, aplicaţii educaţionale şi gadgeturi de wellbeing, oferind un tablou complet al modului în care tehnologia influenţează viaţa de zi cu zi.
Printre brandurile prezente s-au numărat: BCR, Mercedes-Benz, ASUS, Motorola, Ford, Tesla, Suzuki, DREAME, TechCuisine Smarthome, IRIS Robotics şi SALUS Controls.
În perioada 16-20 iunie, la NORD Events Center by Globalworth, au avut loc cele cinci Business Summits tematice, cu peste 1.780 de profesionişti înregistraţi şi peste 60 de speakeri locali şi internaţionali. Evenimentul a acoperit teme precum inteligenţa artificială, inovaţia în software, leadershipul digital şi arhitectura sistemelor.
Printre speakerii remarcaţi s-au aflat Tilly Lockey - influencer global cu braţe bionice, Andy Grant (NVIDIA), Claire Renaud (DELL), Nazim Unlu (Novartis), Donatella de Vita (Pirelli), dar şi reprezentanţi ai Coca-Cola, Oracle, Microsoft, Capgemini şi BCR. Prezentările au oferit insighturi relevante din culisele transformării digitale globale şi a impactului AI în organizaţii.
Organizat de UNIVERSUM EXPO, Bucharest Tech Week continuă să reflecte direcţiile cheie ale industriei tech şi să conecteze liderii, inovatorii şi publicul larg într-un cadru aplicat, interactiv şi inspiraţional.
Opinia Cititorului