Cargus optimizează interacţiunea cu clienţii printr-o platformă omnichannel cu capabilităţi AI

A.B.
Companii / 15 iulie, 13:36

Cargus optimizează interacţiunea cu clienţii printr-o platformă omnichannel cu capabilităţi AI

Cargus anunţă implementarea unei platforme digitale avansate de interacţiune cu clienţii, care integrează tehnologii bazate pe inteligenţă artificială, într-un parteneriat cu Mediatel Data, potrivit unui comunicat Cargus. Noua soluţie, menită să transforme fundamental experienţa de comunicare, a fost recompensată cu premiul „AI-Powered Customer Experience” în cadrul Romanian Contact Center Awards 2025.

Potrivit unui comunicat transmis redacţiei, platforma unifică toate canalele de contact - telefon, e-mail, social media, chat, IVR şi chatbot - într-un sistem coerent şi scalabil, permiţând personalizarea interacţiunii în funcţie de profilul clientului, fie acesta expeditor sau destinatar. Soluţia include un sistem de identificare automată, asistent virtual, module de feedback în timp real şi un sistem de ticketing cu trasabilitate completă.

Impactul tehnologic se reflectă în performanţele operaţionale: timpul mediu de preluare a apelurilor a fost redus cu 120%, durata medie a apelurilor a scăzut cu 30%, iar rezolvarea din prima interacţiune a crescut cu 53%. Rata de răspuns la emailuri s-a îmbunătăţit cu 167%, iar peste jumătate din interacţiunile zilnice sunt gestionate acum prin canale de tip self-service.

„Acest proiect este mai mult decât o investiţie în tehnologie - este o schimbare de paradigmă în modul în care interacţionăm cu clienţii noştri. Ne-am propus să construim o experienţă coerentă şi predictibilă pe toate canalele, iar rezultatele confirmă că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Anda Bucşan, Chief Customer Officer Cargus.

Distincţia obţinută la Romanian Contact Center Awards 2025 validează direcţia strategică a companiei, care vizează digitalizarea extinsă a serviciilor de curierat şi dezvoltarea unei relaţii inteligente şi eficiente cu clienţii. Cargus intenţionează ca în perioada următoare să continue optimizarea platformei prin integrarea de capabilităţi avansate de analiză predictivă şi machine learning.

Cu peste 30 de ani de activitate, Cargus este unul dintre cei mai mari operatori de curierat din România, cu o reţea logistică extinsă şi o prezenţă activă în zona serviciilor out-of-home, prin reţeaua SHIP & GO. În prezent, compania face parte din portofoliul Mid Europa Partners, care a semnat un acord de vânzare către Sameday, tranzacţia fiind în curs de aprobare de către autorităţile de concurenţă.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dosar BURSA - Crizele Apocalipsei
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0798
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3475
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4619
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8503
Gram de aur (XAU)Gram de aur469.8706

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
industrylink.eu
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb