Carrefour România îşi extinde e-commerce: 350 de magazine disponibile online

A.D.
Companii / 15 decembrie, 15:54

Carrefour România îşi extinde e-commerce: 350 de magazine disponibile online

Carrefour a mizat pe investiţiile în dezvoltarea segmentului de e-commerce în 2025, aducând doi noi parteneri importanţi în ecosistemul său online - Bolt Food şi Trendyol, conform unui comunicat de presă remis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează. Totodată, retailerul omnicanal şi-a consolidat poziţia de lider în e-grocery, având aproximativ 25% din cota de piaţă, odată cu extinderea accelerată a parteneriatelor pentru a include aproximativ 350 de magazine Carrefour în platformele online, dar şi prin creşterea accesului clienţilor la un portofoliu larg de produse.

Anul acesta, Carrefour a continuat dezvoltarea parteneriatelor cu platforme precum Bolt Food şi Trendyol. În prezent, reţeaua Carrefour este disponibilă în 31 de magazine prin Bolt Food, cu planuri de extindere în toate hypermarketurile în perioada următoare. Printre oraşele disponibile se numără Arad, Baia Mare, Brăila, Bucureşti, Buzău, Cluj, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara.

Trendyol, cel mai recent parteneriat de e-commerce, este disponibil la nivel naţional, cu livrare în aproximativ 72 de ore de la plasarea comenzii. Prin aplicaţie, utilizatorii au acces la categorii precum detergenţi, produse pentru copii şi bebeluşi, cafea, articole de beauty şi îngrijire personală, produse pentru curăţenia locuinţei, articole pentru animale de companie, jucării şi electrocasnice mici. Performanţa parteneriatului este susţinută de categorii de bază, precum întreţinerea casei, băcănie şi produse cosmetice.

„Investiţiile în e-commerce reprezintă o direcţie strategică pentru Carrefour, pentru că ne permit să fim acolo unde este clientul - rapid şi cu un portofoliu mereu accesibil. Extinderea parteneriatelor şi integrarea accelerată a formatelor noastre în platformele digitale consolidează poziţia Carrefour în e-grocery, unde deţinem un sfert din piaţă şi ne bucurăm de o cotă în creştere constantă. Pentru anul viitor, planurile noastre includ extinderea formatelor şi a numărului de magazine disponibile în e-commerce, ceea ce ne aduce mai aproape de obiectivul de a oferi o experienţă omnichannel completă. De exemplu, anul acesta am extins semnificativ magazinele disponibile în Glovo, cu peste 16 magazine integrate doar în ultimele două luni. De asemenea, ne vom concentra eforturile pe consolidarea operaţiunilor cu Bringo, partenerul nostru principal în e-grocery”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce şi membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

În prezent, în e-grocery, cele aproximativ 350 de magazine din reţeaua Carrefour, integrate în platformele de e-commerce, cu până la 50.000 de produse disponibile în Bringo, şi aproximativ 25.000 de produse în platformele partenere, includ toate tipurile de formate ale companiei. Astfel, clienţii se pot bucura de produsele disponibile în reţeaua Carrefour - Hipermarket, Market, Express şi Supeco, la aceleaşi preţuri şi oferte speciale. Oferta e-grocery se remarcă prin de produsele marcă proprie Carrefour şi parte din programele originale Deschidem Vinul Românesc, Poftim Brânza Românească, cu vinuri recunoscute internaţional şi brânzeturi realizate împreună cu artizanii români, precum şi o largă selecţie de produse proaspete, precum fructele şi legumele parte din Grădina Noastră şi Creştem România BIO. Printre cele mai achiziţionate produse în platformele digitale se numără apa plată, pieptul de pui dezosat, bananele, afinele româneşti şi laptele.

Planurile companiei includ continuarea dezvoltării parteneriatelor şi a formatelor de magazine disponibile în platformele de e-commerce. În acest sens, echipa de E-commerce a fost consolidată, prin alăturarea Cristianei Găvănescu în calitate de Director Operaţiuni Platforme Digitale, având în focus platforma Bringo, ce deţine un rol cheie în ecosistemul e-grocery Carrefour. Cu peste 10 ani de experienţă în retail alimentar, consultanţă şi e-commerce, Cristiana a coordonat operaţiuni comerciale în mai multe pieţe din Europa Centrală şi de Est, a gestionat P&L-uri la nivel naţional şi regional, a condus echipe comerciale complexe şi a dezvoltat planuri de creştere care au livrat rezultate de două cifre.

Experienţa sa include managementul operaţional pentru marketplace, coordonarea strategiilor de selecţie, pricing şi promo, optimizarea portofoliului de categorii, analizele de date, dezvoltarea parteneriatelor FMCG şi coordonarea cross-funcţională între verticalele comerciale, supply chain, marketing şi produs.

Parteneriatul dintre Carrefour şi Glovo a început în 2022, cu 15 magazine din 14 oraşe din România. Astăzi, reţeaua s-a extins la peste 320 de magazine, dintre care peste 100 integrate anul acesta, iar 16 în ultimele două luni. Parteneriatul este disponibil în 76 de oraşe din România, iar anul acesta au fost integrate oraşe precum Bacău, Băile Felix, Bistriţa, Botoşani, Braşov, Buzău, Cluj, Deva, Floreşti, Galaţi, Hunedoara, Moşniţa Veche, Popeşti-Leordeni, Piteşti, Roman, Ipoteşti, Petroşani, Sânmartin, Slatina, Ştefăneştii de Argeş, sau Valea Lupui.

În aplicaţie, sunt disponibile până la 25.000 produse alimentare şi nealimentare, din peste 30 de categorii, precum produse organice, fructe şi legume, lactate, măcelărie, brutărie şi patiserie, băcănie, mâncare gătită, produse congelate, pentru diete speciale, hrană pentru animale, jucării şi cărţi, articole pentru casă şi grădină.

Prin platforma Wolt, clienţii au acces la un portofoliu larg de produse din formatele Hipermarket, Market şi Express, din 58 de magazine, din 30 de oraşe. Parteneriatul a fost anul acesta extins cu încă 5 magazine noi, din oraşe precum Timişoara, Cluj şi Braşov, pentru a consolida reţeaua există. Livrarea se efectuează în aproximativ 60 de minute de la plasarea comenzii, direct către adresa specificată în aplicaţie.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

digi.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Dec. 2025
Euro (EUR)Euro5.0914
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3359
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4468
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8005
Gram de aur (XAU)Gram de aur605.1491

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mozart
Schlumberger
cofetariiledelice.ro
leonidas-universitate.ro
metalshow-tib.ro
hiperambrozia.com
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
le-chateau.ro
novaplus.ro
cpbucharest.ro
Dosar BURSA - Crizele Apocalipsei
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb