Într-un context în care comerţul devine o ecuaţie bazată pe tehnologie, Carrefour România îşi concentrează atenţia pe transformarea digitală. Obiectivul este de a pune la dispoziţia consumatorilor un întreg ecosistem digital de shopping modern, cu o integrare perfectă între multiplele formate offline, cele online şi serviciile bazate pe aplicaţii digitale.
În vederea atingerii acestor obiective, Grupul Carrefour a anunţat, încă din 2018, o schimbare de strategie globală prin investiţii susţinute în mediul online şi prin semnarea unor parteneriate strategice, unul dintre acestea fiind cel cu Google, se arată într-un comunicat remis astăzi redacţiei noastre.
Carrefour îşi consolidează şi în România parteneriatul semnat cu Google şi îşi propune să exploreze noi moduri de a ajunge mai repede la consumatorii săi din mediul online. În cadrul parteneriatului, Google susţine transformarea digitală a retailerului: implementarea instrumentelor G Suite, transferul de know-how şi oferirea unor soluţii de tip cloud. Toate aceste iniţiative urmăresc să integreze o cultură internă bazată pe agilitate şi un proces decizional rapid, mai informează comunicatul.