Cât cheltuim lunar pe divertisment

A.D.
Miscellanea / 5 noiembrie

Cât cheltuim lunar pe divertisment

Kaspersky prezintă o imagine generală a pieţei, bazată pe aplicaţia SubsCrab - un instrument de gestionare a abonamentelor care ajută utilizatorii să urmărească cheltuielile online.

Potrivit comunicatului primit la redacţie, in medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify şi YouTubePremium - cele mai populare servicii din întreaga lume. În unele ţări, serviciile locale sunt în frunte, de exemplu, în Brazilia, poziţia de top este deţinută de platforma naţională de streaming, Globoplay.

Serviciile de streaming sunt categoria cu cele mai multe abonamente, 22% dintre utilizatori se înscriu pe aceste platforme. Cu toate acestea, serviciile multi-abonament, care combină TV şi filme, jocuri, internet şi telecomunicaţii, câştigă popularitate, atrăgând 16% dintre clienţi.

Comoditatea de a accesa o gamă de servicii într-un pachet depăşeşte categoria "Muzică", cu cei 8% dintre abonaţi din întreaga lume.

Aplicaţiile de productivitate, telecomunicaţiile şi serviciile de livrare constituie un grup semnificativ de abonamente online, în afară de divertisment. Microsoft 365, Adobe Creative Cloud, LinkedIn Premium, Canva şi Discord se află printre primele 20 de servicii populare în majoritatea ţărilor. În plus, furnizorii locali, cum ar fi serviciile de telecomunicaţii, pieţele sau

serviciile de livrare, completează top 20 în fiecare ţară.

ChatGPT, care este folosit atât pentru muncă, cât şi pentru divertisment, a crescut cu 296% faţă de 2023, devenind serviciul bazat pe abonament cu cea mai rapidă creştere la nivel mondial. Alte abonamente online care au crescut considerabil sunt YouTube Premium (122%), Telegram Premium (73%), X Premium (64%) şi Snapchat+ (59%).

În ceea ce priveşte abonamentele anulate cel mai frecvent, Netflix, YouTube Premium şi Spotify conduc aici. Şi asta înseamnă să fii printre cele mai populare servicii din lume.

Planurile de plată lunară sunt opţiunea preferată pentru 76% dintre utilizatori, în timp ce 17% aleg abonamentele anuale şi 7% preferă alte perioade de plată, cum ar fi planurile săptămânale sau pe doi ani. Cu toate acestea, ponderea abonamentelor anuale este în continuă creştere, de la 13% în 2022 la 17% în 2024.

Pentru a urmări abonamentele online şi a monitoriza costurile, Kaspersky recomandă SubsCrab - un instrument de gestionare a abonamentelor lansat ca parte a programului de asistenţă pentru start-upuri Kaspersky.

Kaspersky este o companie globală de securitate cibernetică şi confidenţialitate digitală fondată în 1997.

Comanda carte
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

02 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7307
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3412
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0111
Gram de aur (XAU)Gram de aur400.8676

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
contragarantare.ro
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb