Cel mai apreciat produs din portofoliul de credite ING în 2020 a fost ING Ipotecar 7FIX

A.P.
Companii / 22 martie 2021

Cel mai apreciat produs din portofoliul de credite ING în 2020 a fost ING Ipotecar 7FIX

Unul dintre cele mai noi şi mai apreciate produse din portofoliul de credite ING în 2020 a fost ING Ipotecar 7FIX, care oferă şapte ani de rate fixe. De când s-a lansat, 43% dintre clienţii care au contractat un credit ipotecar au preferat 7FIX, iar 60% dintre aceştia au optat pentru un avans de peste 25% din valoarea împrumutului, potrivit unui comunicat de presă al ING.

Serviciul Round Up a fost lansat în aprilie 2020, ca un mijloc prin care clienţii pot economisi fără efort. La fiecare plată cu cardul, diferenţa până la o sumă rotundă se transferă automat într-un cont de economii. De la lansare, utilizatorii serviciului au economisit per total 60 de milioane de lei.

Cota de piaţă în segmentul clienţilor cu venituri recurente (minimum 700 de lei/lună) a ajuns la 17,4%. Aceştia beneficiază de zero comisioane de administrare, cost zero pentru transferuri către orice bancă din România, costuri zero pentru retragerea banilor de la orice bancomat din ţară şi un curs valutar foarte avantajos. ING şi-a lansat noua direcţie de brand - do your thing - printr-o campanie lansată în vara anului trecut ce subliniază promisiunea băncii de a oferi o experienţă personalizată, simplă şi inteligentă. Realizările ING au fost recunoscute în cadrul unui studiu global al KPMG din 2020, care a plasat ING Bank România pe primul loc pentru experienţa oferită clienţilor în sectoarele economice din Romania analizate.

ING Home'Bank şi ING Business - banca din buzunarul tău

2020 a marcat o premieră în ceea ce priveşte tehnologia din spatele Home'Bank. În timpul stării de urgenţă, ING a lansat prima versiune de tehnologie nativă mobilă a aplicaţiei, ceea ce a condus la creşterea semnificativă a vitezei şi a funcţionalităţii acesteia. Anul trecut, peste un milion de clienţi au utilizat în mod activ ING Home'Bank, cu un total de 219 milioane de conectări, iar 68% au folosit aplicaţia de pe dispozitivele lor mobile.

ING a fost, de asemenea, una dintre primele bănci care le-a oferit clienţilor posibilitatea de a-şi înscrie cardurile ING în Google Pay, completând portofelele Apple Pay şi ING Pay deja funcţionale.

În ceea ce priveşte clienţii Business Banking (persoane juridice cu o cifră de afaceri anuală de până la 500 de milioane de lei), platforma ING Business pentru companii a înregistrat o creştere de aproximativ 65% a autentificărilor, ajungând la un total de 2,7 milioane de conectări, din care 35% au fost realizate exclusiv prin intermediul dispozitivelor mobile. Numărul tranzacţiilor a crescut cu 84% faţă de nivelul anului 2019.

ING şi-a sprijinit clienţii Business Banking prin aderarea la iniţiativele menite să ofere sprijin şi finanţare companiilor: amânarea obligaţiilor de plată şi IMM Invest. Aproximativ 1.200 de companii care îndeplineau criteriile de eligibilitate stabilite prin lege au beneficiat de amânarea ratelor. Pentru companiile care nu au fost eligibile în cadrul programului, ING a propus propriile soluţii de restructurare a datoriilor, potrivit comunicatului.

În piaţa finanţărilor structurate şi a împrumuturilor sindicalizate pentru corporaţii şi instituţii, ING a participat la şapte din nouă tranzacţii în calitate de aranjor sau coordonator, sprijinind atât clienţii existenţi, cât şi relaţiile de afaceri noi din diverse sectoare economice. Clienţii care au primit împrumuturile sindicalizate sunt Profi Rom Food, Azomureş & Ameropa Grains, Rompetrol, Alro, RCS & RDS şi Pehart.

ING România şi-a păstrat primul loc în clasamentul dealerilor primari, ceea ce a contribuit la selecţia băncii ca intermediar în trei dintre cele patru emisiuni de Euro obligaţiuni efectuate de statul român anul trecut. În acelaşi timp, ING România a plasat către investitorii instituţionali români prima obligaţiune emisă de ING Group în monedă românească, în valoare de 90 de milioane de lei. Iar în ceea ce priveşte finanţarea sustenabilă, ING a fost unul dintre intermediarii primei emisiuni de obligaţiuni verzi a grupului NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrală şi de Est.

În 2020, investiţiile ING România în comunitate s-au ridicat la peste şapte milioane de lei. Pe lângă acestea, se adună donaţii în valoare de 768.000 lei făcute de clienţii ING în cele trei campanii de strângere de fonduri demarate prin ING Home'Bank.

ING a devenit partener strategic al asociaţiei Code 4 Romania, care anul trecut a dezvoltat şase platforme digitale de comunicare precum stirioficiale.ro şi datelazi.ro, adoptate de autorităţi în lupta cu Covid-19 şi accesate de 12 milioane de utilizatori unici.

Împreună cu ING Tech, ING Bank a donat echipamente medicale la începutul pandemiei. Prin Fondul de urgenţă pentru Comunităţile Vulnerabile, lansat în parteneriat cu Federaţia Fundaţiilor Comunitare, 11 mii de persoane din 174 de comunităţi au primit sprijin.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “Securitatea cibernetică”
Avocat Ianul Alexandra
Electromagnetica
BTPay
cautavocat.ro
danescu.ro
arsc.ro
Gala Regista 2023

Curs valutar BNR

08 Feb. 2023
Euro (EUR)Euro4.8962
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5550
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9559
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.5088
Gram de aur (XAU)Gram de aur275.4827

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro