Cerere sporită pentru produsele "Puma"

Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 28 iulie 2004

Compania germană "Puma", al doilea producător european de echipament sportiv, anunţă o creştere de 48% a profitului său pe cel de-al doilea trimestru din acest an, datorită cererii sporite pentru produsele sale. Cîştigul net al societăţii a fost de 54,9 milioane de euro în perioada menţionată, faţă de 37 milioane de euro, în trimestrul al doilea din 2003. Analiştii aşteptau un profit de numai 51,4 milioane de euro.

Comenzile de la beneficiarii produselor "Puma" au crescut cu 22% la finele trimestrului al doilea, la 723 milioane de euro. Principalele pieţe pe care produsele "Puma" au o căutare din ce în ce mai mare sînt SUA, Germania, Franţa, Marea Britanie şi Italia. Vînzările de echipament sportiv Puma (doar îmbrăcăminte) au sporit cu 26% în perioada analizată, iar cele de încălţăminte - cu 13%. Vînzările de accesorii au crescut cu 19%.

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Conferinţa “Securitatea cibernetică”
Avocat Ianul Alexandra
Electromagnetica
BTPay
cautavocat.ro
danescu.ro
arsc.ro
Gala Regista 2023

Curs valutar BNR

08 Feb. 2023
Euro (EUR)Euro4.8962
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5550
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9559
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.5088
Gram de aur (XAU)Gram de aur275.4827

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro