Cererea pentru servicii de marketing digital a crescut cu 33% în primul semestru din an. Companiile din România investesc până la 150.000 euro lunar în promovare online, conform unui comunicat remis de către Limitless Agency.
Potrivit sursei citate, compania a înregistrat o creştere de aproape 30% în trimestrul doi faţă de primul trimestru din an, estimând că va încheia anul cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro.
Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency declară că "Piaţa de marketing digital locală îşi continuă creşterea în acest an, fiind într-un proces de maturizare. Creşterea este generată atât de dezvoltarea industriei de ecommerce şi a apariţiei a tot mai multe magazine online, cât şi de orientarea companiilor către canale de promovare cu rezultate eficiente într-un ritm mai rapid. De aceea, indiferent de mărime, companiile investesc în promovare online de la 1.000 euro lunar până la sume foarte mari, de 150.000 euro, o mare parte din buget fiind alocat în campanii SEO, urmate de cele PPC. Deşi încă nu poate fi comparată cu pieţele din nordul Europei, piaţa de marketing digital din România devine tot mai puternică şi începe să fie un sector tot mai important în economia ţării".
Conform comunicatului, valoarea pieţei de marketing digital din România este estimată la 180 milioane de euro în prezent. Comparativ cu alte pieţe din Europa de Vest şi de Nord, piaţa de publicitate digitală din România este o piaţă mică, cu doar 46% de cumpăratori online din totalul locuitorilor cu acces la Internet versus 95%-97% cumpărători online în pieţele dezvoltate din totalul populaţiei.