Mediafaţada emblematică din centrul Capitalei, operată de COCOR Media Channel, intră într-o nouă etapă de dezvoltare tehnologică, potrivit unui comunicat al companiei, de la care transmitem cele ce urmează. După inaugurarea iniţială de 1 decembrie 2008, mediafaţada a trecut în 2025 prin cea mai amplă modernizare din istoria sa: întregul sistem de ecrane LED a fost înlocuit cu cea mai avansată tehnologie disponibilă la nivel internaţional - ecrane 8K de ultimă generaţie, completate de tehnologie de redare 3D activă pe ecranul B, cel mai mare dintre ecranele ansamblului, cu o suprafaţă de 275 mp.
Întregul setup este alcătuit din 12 ecrane LED HD, cu o suprafaţă totală de 496,43 mp, transformând COCOR Media Channel într-un reper regional în domeniul digital signage premium şi oferind brandurilor o platformă spectaculoasă pentru campanii outdoor cu impact maxim.
Conţinutul afişat atinge un nivel cinematografic de claritate, profunzime şi realism, iar efectele 3D - vizibile fără ochelari speciali - oferă publicului o experienţă captivantă. Potrivit datelor BRAT, mediafaţada COCOR este Nr. 1 ca audienţă pe target All, 18+.
Specificaţii tehnice principale
*Rezoluţie 8K reală pentru afişaje ultra-HD
*Redare 3D activă pe ecranul B, cu efecte spectaculoase de profunzime şi volum
*Suprafaţă totală LED: peste 400 mp
*Contrast şi luminozitate optimizate, indiferent de condiţiile de vizibilitate
Ecranul B, în format portret, oferă o funcţionalitate unică în România: posibilitatea de conectare în timp real la platforme online - Facebook, Instagram, website-uri dedicate - prin live streaming, deschizând oportunităţi creative noi pentru campanii interactive, integrate atât în strategii ATL, cât şi BTL.
Un partener de încredere pentru branduri de top
În cei 17 ani de activitate, COCOR Media Channel a fost ales de unele dintre cele mai importante branduri naţionale şi internaţionale: Heineken, Apa Nova, Sephora, Nivea, Ursus, Untold, Emag, H&M, Coca-Cola, KFC, Sabon, Douglas, Marionnaud, Alka, Pepsi, Orkla, Ford, Ţiriac Auto şi multe altele.
Pe mediafaţadă au fost derulate campanii dedicate lansărilor, aniversărilor, competiţiilor sportive, evenimentelor speciale, precum şi transmisiuni live de meciuri de tenis sau activări în cadrul Campionatului Mondial de Fotbal.
Prin această investiţie majoră, COCOR Media Channel reconfirmă angajamentul de a oferi o soluţie publicitară de înaltă tehnologie, într-o locaţie premium: kilometrul zero al Bucureştiului.
De ce să alegi COCOR Media Channel
*Locaţie premium: situată în Km 0 al Capitalei, cu trafic pietonal şi auto intens
*Tehnologie de vârf: singurul sistem outdoor din România cu 8K + 3D + live streaming
*Versatilitate creativă: campanii interactive, sincronizate cu social media, web sau evenimente live
*Relevanţă şi notorietate: branduri de top au utilizat mediafaţada pentru campanii ATL & BTL, timp de peste 17 ani
Rezultatul?
O publicitate memorabilă - care opreşte privirea, generează reacţii şi creşte engagementul.































































Opinia Cititorului